صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مسابقه نقاشی همگانی 35 متری فجر در شهرستان ماسال برگزار می شود

مدیر آموزش و پرورش ماسال گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر ، مسابقه نقاشی همگانی 35 متری فجر در این شهرستان برگزار می شود. 'سید فضائل صفوی' روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا استفاده از دهه فجر را برای ایجاد بصیرت بین نوجوانان و جوانان ضروری دانست و افزود: در این میان استفاده از پرسش و پاسخ و روشنگری مفید خواهد بود كه برپایی محافل گفتمان انقلاب و برگزاری نشست های سیاسی بین دانش آموزان در دهه فجر امسال از سوی آموزش و پرورش ماسال برنامه ریزی شده است.

کد خبر : 903 | 2:18 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

مدیر آموزش و پرورش ماسال گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر ، مسابقه نقاشی همگانی 35 متری فجر در این شهرستان برگزار می شود.

‘سید فضائل صفوی’ روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا استفاده از دهه فجر را برای ایجاد بصیرت بین نوجوانان و جوانان ضروری دانست و افزود: در این میان استفاده از پرسش و پاسخ و روشنگری مفید خواهد بود كه برپایی محافل گفتمان انقلاب و برگزاری نشست های سیاسی بین دانش آموزان در دهه فجر امسال از سوی آموزش و پرورش ماسال برنامه ریزی شده است.

وی با تاكید بر لزوم انجام كار پایه ای برای تولیدات ملی و اقتصاد مقاومتی بیان كرد: باید زمینه سازی در حوزه تربیتی از كودكان و نوجوانان آغاز شود تا از مظلومیت تولیدات بومی جلوگیری به عمل آید.

رییس اداره آموزش و پرورش ماسال برگزاری جشنواره بادكنك ها و شعارنویسی انقلاب با رنگ آمیزی متنوع در روز راهپیمایی 22 بهمن را در انتقال پیام انقلاب به نسل جدید موثر خواند.

صفوی برگزاری مسابقه دوچرخه سواری فرهنگیان، حضور در برنامه مهمانی لاله ها و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی در كنار تجلیل از دانش آموزان برتر همراه با برگزاری نمایشگاه دست ساخت های دانش آموزان را از دیگر برنامه های دهه فجر آموزش و پرورش ماسال عنوان كرد.

شهرستان ماسال دارای دو بخش مركزی و شاندرمن در 45 كیلومتری غرب رشت مركز استان گیلان واقع است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد