صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت یوم الله 12 بهمن در شهرستان آستارا

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: اثرات انقلاب ایران هم اكنون در چهار گوشه جهان قابل مشاهده است و روز به روز بر دامنه تاثیرات انقلاب اسلامی ایران افزوده می شود. به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام 'كاظم حافظ نیا' روز پنجشنبه در نخستین روز از دهه مبارك فجر و در آیین گلباران مزاری شهدای آستارا افزود: امروز اثرات انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزهای كشورمان گسترش پیدا كرده و در كشورهای اسلامی موجب بیداری ملل آزاده شده است.

کد خبر : 915 | 2:22 ب.ظ | ۱۴ بهمن , ۱۳۹۱

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: اثرات انقلاب ایران هم اكنون در چهار گوشه جهان قابل مشاهده است و روز به روز بر دامنه تاثیرات انقلاب اسلامی ایران افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ‘كاظم حافظ نیا’ روز پنجشنبه در نخستین روز از دهه مبارك فجر و در آیین گلباران مزاری شهدای آستارا افزود: امروز اثرات انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزهای كشورمان گسترش پیدا كرده و در كشورهای اسلامی موجب بیداری ملل آزاده شده است.

وی حركت و قیام ها علیه طاغوت های حاكم در كشورهای اسلامی را نشات گرفته از انقلاب ایران دانست و بیان كرد: افق دید امام خمینی(ره) بسیار وسیع بود و آن بزرگمرد تاریخ ، آزادی تمام ملل جهان را ندا می داد.

وی اضافه كرد: امروز اهداف و راه امام در قلب تمام انسان های آزاده جای گرفته و همه از امام خمینی(ره) با عظمت یاد می كنند.

امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا انقلاب اسلامی ایران را احیاگر عزت ، آزادگی و انسانیت در جهان معاصر عنوان كرد و گفت: این انقلاب به بركت خون شهدا به دست آمده و پایدار مانده است.

وی پیشرفت كنونی ایران اسلامی را علت اصلی دشمنی ها با نظام جمهوری اسلامی دانست و اضافه كرد: ما این پیشرفت ها را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده راه نهضت عاشوراست و شباهت های زیادی بین این دو حركت، دیده می شود.

حجت الاسلام حافظ نیا مبارزه با ظلم و طاغوت ستیزی را وجه مشترك انقلاب اسلامی ایران و نهضت عاشورا عنوان كرد و افزود: در انقلاب اسلامی ایران شهدا و امام راحل به وظیفه خود به خوبی عمل كردند و اكنون نوبت عمل ماست.

وی اظهار كرد: حفظ وحدت و جلوگیری از آسیب دیدن انقلاب، وظیفه همگانی است چراكه ما در هر لحظه مورد هجوم فتنه های مختلف هستیم.

امام جمعه آستارا راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات سال آینده را دو آزمون بزرگ مردم ایران دانست و گفت: مردم با بصیرت ما ، از این دو آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

به گزارش ایرنا ، در این آیین كه با حضور جمعی از مسوولان و مردم انقلابی شهرستان آستارا برگزار شد ، حاضران با نثار گل بر مزار شهدا ، با آرمان های انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق كردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد