صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه صنایع دستی زندانیان گیلان ویژه دهه فجر در رشت دایر شد

نمایشگاه صنایع دستی مددجویان زندان های گیلان همزمان با ایام الله دهه فجر در رشت دایر شد. مدیركل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، روز یكشنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار كرد: این نمایشگاه با ارائه آثار مددجویان از 11 شهرستان و در 19 موضوع برپا شده است.

کد خبر : 948 | 2:37 ب.ظ | ۱۵ بهمن , ۱۳۹۱

نمایشگاه صنایع دستی مددجویان زندان های گیلان همزمان با ایام الله دهه فجر در رشت دایر شد.

مدیركل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، روز یكشنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار كرد: این نمایشگاه با ارائه آثار مددجویان از 11 شهرستان و در 19 موضوع برپا شده است.

‘جواد غفاریان طوسی’ برپایی نمایشگاه را گامی مهم در پیشرفت امور اصلاحی و تربیتی زندانها دانست و افزود: برپایی این نمایشگاه زمینه های مناسب برای تداوم آموزش زندانیان به هنرهای دستی و بومی گیلان در عرصه تولید و عرضه این محصولات را فراهم می كند .

وی با اشاره به برنامه های این نهاد در سال 92 خاطرنشان كرد: ترویج ساخت صنایع دستی و ایجاد اشتغال در زندان ها برای كاهش آسیب های فردی و اجتماعی زندانیان مهمترین هدف این نهاد در سال آینده است.

مدیركل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان با اشاره به اینكه 24 رشته حرفه آموزی به مددجویان زندانهای استان آموزش داده می شود، گفت: از این تعداد 19 رشته به مرحله تولید رسیده است.

غفاریان طوسی با اشاره به نقش مهم صنایع دستی و گردشگری گیلان در تولید صنایع دستی از سوی مددجویان تصریح كرد: كمك این نهاد برای ادغام هنر برای ایجاد اشتغال و كسب درآمد گامی مهم در جهت اصلاح و تربیت زندانیان است .

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تا 23 بهمن از 30/8 تا 17 در مركز آموزشی و كاربردی منطقه 10 زندان های كشور واقع در میدان شهدای ذهاب رشت ، ابتدای خیابان سعدی برای بازدید عموم دایر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد