صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه های دهه مبارک فجر منطقه آزاد انزلی

همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی چهار پروژه تولیدی بخش خصوصی به صورت رسمی مورد افتتاح قرار می‌گیرد. سعید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری پروژه‌ها 84 میلیارد ریال بوده و برای 70 نفر نیز اشتغالزایی ایجاد شده است.

کد خبر : 999 | 11:41 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

همزمان با ایام ا… دهه فجر انقلاب اسلامی چهار پروژه تولیدی بخش خصوصی به صورت رسمی مورد افتتاح قرار می‌گیرد.

سعید رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری پروژه‌ها 84 میلیارد ریال بوده و برای 70 نفر نیز اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی درخصوص حوزه‌های فعالیت این پروژه‌ها افزود: این چهار پروژه در حوزه‌های تولید و مونتاژ برق صنعتی فشار قوی و ضعیف، تولید مدال، سکه و فلزات گرانبها، تولید انواع پاک کننده LCD و LED به همراه بهره‌برداری از یک مجموعه ورزشی است.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه طی این مدت 12 برنامه فرهنگی، هنری در سطح روستاهای منطقه برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، لوح فشرده،کتب فرهنگی-مذهبی و عکس انقلاب، برپایی نماز وحدت، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اهالی روستاهای محدوده منطقه، مسابقه فجر نور برای مسئولین شوراهای روستاها و دهیاران، مسابقه مقاله نویسی، عکس، نقاشی و خاطره نویسی در سطح مدارس محدوده از جمله برنامه های فرهنگی، هنری منطقه آزاد انزلی به مناسبت دهه فجر است.

رحیمی تجدید بیعت با آرمانهای والای شهدای منطقه با غبار روبی مزار شهداء انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آذین بندی مسیرهای دسترسی به منطقه، نصب پوستر، بنر و پرچم در محدوده فاز تجارت و پرواز 34 بالن به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های فرهنگی-هنری منطقه به مناسبت این ایام مبارک اعلام کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی درخصوص برنامه‌های ورزشی سازمان متبوع خود اظهار کرد: برگزاری مسابقات فوتسال کارگری شرکتهای تولیدی-خدماتی محدوده منطقه، مسابقات ورزشی در سطح مدارس و حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی مناطق آزاد کشور که در منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود را از جمله برنامه های ورزشی منطقه به منظور نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها با همکاری آموزش و پرورش، دهیاریها و شوراهای اسلامی روستاهای محدوده منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد