صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دهه فجر، فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان است

استاندار گیلان دهه فجر را فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان دانست و با بیان اینکه نقدها، باید منصفانه و در جهت بهبود عملکرد مدیران باشد، گفت: با حفظ وحدت و همگرایی، فضای استان به سمت خدمت و جلب رضایت مردم سوق یابد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی […]

کد خبر : 45041 | 3:33 ب.ظ | ۲۲ دی , ۱۴۰۰

استاندار گیلان دهه فجر را فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان دانست و با بیان اینکه نقدها، باید منصفانه و در جهت بهبود عملکرد مدیران باشد، گفت: با حفظ وحدت و همگرایی، فضای استان به سمت خدمت و جلب رضایت مردم سوق یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نشست مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد؛ انقلاب اسلامی را ثمره بیداری ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره)خواند و افزود: امروز علی‌رغم همه کارشکنی‌ها و بدخواهی دشمنان، نهال انقلاب به درختی تنومند با ریشه‌های مستحکم تبدیل شده است.

وی منویات رهبر انقلاب را یادآور شد و حفظ روحیه مقاومت و همدلی مردم را رمز پیروزی ایران اسلامی دانست و گفت: آنچه امروز در کشور بیش از همیشه به آن نیاز داریم؛ حفظ وفاق و انسجام و حرکت در مسیری است که رهبری معظم به آن تکلیف کرده‌اند.

استاندار گیلان هم‌افزایی بر اساس راهبردهای مشخص‌شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اسناد بالادستی را موجب فراهم شدن بسترهای لازم برای تعالی و پیشرفت جامعه دانست و یادآور شد: استقلال امروز کشور، مرهون خون هزاران شهید و مقاومت ملت بیدار ایران است و باید برای حفظ این میراث عظیم، از دهه فجر به‌عنوان فرصتی مغتنم برای انتقال فرهنگ انقلابی به نسل جوان استفاده کرد.

وی به رویش جوانان انقلابی در کشور و لزوم انتقال مفاهیم ارزشی انقلاب به آنان اشاره و خاطرنشان کرد: باید در مسیر اعتلای ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های دینی و ملی، از ظرفیت جوانان بهره گرفت.

وی دهه فجر را جشن ملی ایران اسلامی خواند و گفت: باید در این ایام، شادی و نشاط اجتماعی را افزایش داد و برنامه هایی نو، با مضمون معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا کرد.

دکتر عباسی ادامه داد: فعالیت مسئولان باید روستامحور و مردم محور باشد و در جهت تحقق این امر لازمست مدیران زمان بیشتری را برای حضور در شهرها ، بخش ها و روستاهای استان اختصاص دهند و در جهت رفع محرومیت در جامعه و توجه به محرومان گام بردارند.

استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش، کینه‌ورزی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و گفت: نباید نواقص را به عملکرد نظام اسلامی ربط داد بلکه کارنامه ضعیف برخی کارگزاران، موجب بروز کاستی‌ها در بخش‌های مختلف شده است.

وی بر لزوم نقد منصفانه و مشفقانه در جهت بهبود عملکرد مدیران و اعتلای ایران اسلامی تاکید و اضافه کرد: نباید با نقد غیرمنصفانه، ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کرد و زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه براساس میثاق نامه ای که نسبت به نظام، حاکمیت و دولت مردمی سیزدهم دارم و در چارچوب وظایف محوله حرکت می کنم، گفت: در انجام وظایف تحت تاثیر سهم خواهی ها قرار نمی گیرم.

استاندار گیلان ادامه داد: باید با حفظ وحدت و همگرایی، فضای استان به سمت خدمت و جلب رضایت مردم سوق یابد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در ابتدای فعالیت خود قرار دارد، اظهار داشت: دولت در حال تنظیم بودجه ۱۴۰۱ است و در شرایط کنونی پیش‌داوری جایز نیست.

 استاندار گیلان با اشاره به اینکه دهه فجر امسال اولین دهه فجر در دولت جدید است، بر لزوم مدیریت مطلوب و یکپارچگی در تنظیم و اجرای ویژه‌برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: باید در دهه فجر امسال پرچم وحدت و وفاق را در استان به اهتزاز درآوریم.

وی همچنین بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از سپری‌شدن چند دوره سخت از فراگیری ویروس کرونا در کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به اینکه خوشبختانه و در حال حاضر به وضعیت مطلوبی از نظر سلامتی و آبی شدن وضعیت کرونایی همه استان دست یافته ایم؛ لازمست در اجرای ویژه برنامه های دهه فجر از ظرفیت و نشاط جوانی دانش آموزان و دانشجویان بهره مند شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد