صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






از فرصت ایام الله دهه فجر برای یادآوری پیوند انقلاب و ملت استفاده شود

حسین مصطفی پور، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در نشست اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان که چهارشنبه ۲۸ دی ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی به ویژه دهه مبارک فجر معرفی و فرهنگ سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای […]

کد خبر : 45088 | 6:17 ب.ظ | ۲۸ دی , ۱۴۰۰

حسین مصطفی پور، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در نشست اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان که چهارشنبه ۲۸ دی ماه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی به ویژه دهه مبارک فجر معرفی و فرهنگ سازی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز و فرداست.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان ما باید بدانند که انقلاب با چه تلاش هایی به ثمر رسیده و چگونه راه پر فراز و نشب ۴۳ ساله را با پیروزی بر دشمنان پشت سر گذاشته است، افزود: امروزه نسل جوان ما در معرض تهاجم فرهنگی دشمنان از طریق طرح سوالات و شبهات در فضای مجازی قرار دارد، زیرا دشمنان می خواهند جوانان و نوجوانان را از نسل انقلاب جدا کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، بزرگداشت دهه فجر را فرصتی برای برقراری پیوند بین نسل اول انقلاب و نسل  جوان دانست و تصریح کرد: مردمی‌بودن و اسلامی‌بودن اساس و ریشه انقلاب  اسلامی ایران است.

مصطفی پور، هدف امام خمینی(ره) از بنیانگذاری انقلاب اسلامی را پاسداری از اسلام و آموزه های قرآنی دانست و گفت: کشور ما توسط رژیم پهلوی اداره می شد که در حوزه سیاسی وابستگی کامل به ابرقدرت ها داشت، اما نهالی که امام خمینی(ره) در سال ۴۲ غرس کرد، امروز به درختی تنومند و تناور تبدیل شده و ثمرات و برکات آن از مرزهای کشور بیرون رفته است. علیرغم تلاش دشمنان برای منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران شاهد آثار و ثمرات و برکات این انقلاب در اقصی نقاط جهان هستیم و هر روزی که می گذرد این انقلاب قدم به قدم جلو می رود و دشمنان قدم به قدم به عقب رانده می شوند.

وی با اشاره به شانیت رفیع و شخصیت عمیق جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی، خاطرنشان کرد: اهداف انقلاب اسلامی توسط مردم مسلمان، مستضعف و آزادی خواه جهان دنبال می شود.

معاون استاندار گیلان، دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته را مایه عزت و سربلندی ملت ایران دانست و متذکر شد: به تعبیر مقام معظم رهبری، پیروزی انقلاب اسلامی، حرکت شیطانی استکبار جهانی را متوقف کرد و روز به روز شاهد افول هژمونی قدرت استکبار و صهیونیسم در دنیا هستیم.

وی با اشاره به فشارهای سیاسی و تحریم های اقتصادی و تهاجمات فرهنگی استکبار علیه جمهوری اسلامی در طول سال های پس از پیروزی انقلاب تا امروز، عنوان کرد: به اذعان سیاستمداران غربی، هر کدام از تحریم های استکبار علیه ملت ایران در عرض شش ماه می تواند یک ابرقدرت را از هم بپاشد؛ این در حالی است که ملت مقتدر و ریشه دار ایران در طول ۴۳ سال گذشته انواع و اقسام تحریم ها و فشارها و تهدیدات سیاسی و امنیتی و فرهنگی و اقتصادی را خنثی کرده است.

مصطفی پور، هشت سال دفاع مقدس را یکی از صحنه های پیروزی ملت ایران بر استکبار جهانی دانست و یادآور شد: مردم قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند و لذا باید از فرصت ایام الله دهه فجر برای یادآوری پیوند انقلاب و ملت استفاده کنیم؛ همچنین باید این پیوند با نسل های آینده برقرار شود.

معاون استاندار گیلان، با اشاره به نقش مهم و اساسی مردم در پیروزی، تداوم و استمرار جمهوری اسلامی، گفت: خوشبختانه هر ساله شاهد رویش های انقلابی هستیم و نسل هایی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنیا آمدند با همان روحیه و انگیزه دوران انقلاب رشد یافته اند؛ گوشه ای از رویش نسل انقلاب را در عرصه دفاع از حرم شاهد بودیم که خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کرد.

وی با بیان اینکه بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی به‌ویژه دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن در رویش های انقلابی اثرگذار است، خاطرنشان کرد: باید با اقدامات جهادی نسل های جدید را با اهداف بلند انقلاب آشنا کنیم.

مصطفی پور، با تاکید بر لزوم بهره مندی از ابزارها و ظرفیت ها و روش های نوین و امروزی برای نهادینه کردن دستاوردهای انقلاب، عنوان کرد: برای بزرگداشت دهه فجر فضای مجازی را فراموش نکنیم، زیرا نسل جوان و نوجوان ما در این فضا بیشتر حضور دارد.

وی همچنین خواستار بهره مندی از صاحبان فکر و قلم و اندیشه جهت ارائه هنرمندانه برنامه های گرامیداشت دهه فجر شد و اظهار کرد: اگرچه همواره حق بر باطل پیروز است، اما حرف حق را باید به درستی و هنرمندانه بیان کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد