صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم بهمن

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم بهمن، سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و آغاز دهۀ فجر چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر منتشر شد. مردم مسلمان ایران در روز ۱۲ بهمن‌ ۱۳۵۷ پس از سال‌ها دوری از پیشوا و مرجع عالیقدر خود، […]

کد خبر : 45200 | 12:54 ب.ظ | ۱۰ بهمن , ۱۴۰۰

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم بهمن، سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و آغاز دهۀ فجر چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر منتشر شد.

مردم مسلمان ایران در روز ۱۲ بهمن‌ ۱۳۵۷ پس از سال‌ها دوری از پیشوا و مرجع عالیقدر خود، آماده استقبال از امام خمینی (رحمت الله علیه) شدند و شور و شعف وصف‌ناپذیر میزبانی از معمار کبیر انقلاب اسلامی جای‌جای میهن اسلامی را فرا گرفت. در این روز بزرگ جهانیان شاهد برگزاری بی‌نظیرترین مراسم استقبال مردمی بودند که ملت قدرشناس و سربلند ایران یکی از ماناترین روزهای تاریخ معاصر جهان را رقم زدند. در یوم‌الله دوازدهم بهمن، میهن اسلامی با قدوم متبرک امام عاشقان، مزین گشت و غم و اندوه سال‌ها دوری و تبعید از وطن با استقبال پرشور و میلیونی ایرانیان از تن‌ها برون شد. در این روز ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی با ورود مقتدرانه خود به ایران اسلامی روحی تازه در کالبد خسته از ظلم و فساد ۲۵۰۰ ساله رژیم شاهنشاهی ملت ایران دمید و با رهبری پیامبرگونه خویش و بشارت تشکیل حکومت اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، کاخ آمال شیطانی نظام سلطه و استکبار جهانی را فروپاشاند و نور امید را بر دل‌های مسلمانان مبارز منطقه و آزادی‌خواهان جهان تاباند.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دستان زیاده‌خواه بیگانگان از میهن اسلامی کوتاه شد و فصل جدیدی از حیات معنوی و مادی مردم شریف و عزتمند ایران با احیای احکام اسلامی و معارف الهی آغاز گردید تا اکنون پس از سال‌ها مبارزه و مجاهدت و اهدای بیش از ۲۰۰ هزار شهید والامقام همچون سردار صلح و امنیت حاج قاسم سلیمانی، اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی و ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان ایران زبانزد جهانیان گردد. اکنون جهان پس از گذشت چهل و سه سال از عمر گران‌سنگ و پرثمر انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است تا ان شاء الله با تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم گردد.

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای محققان، پژوهشگران، نویسندگان، خطبا و گویندگان است تا با جهاد تببین و بهره‌گیری از ظرفیت حوزه و دانشگاه‌، مساجد و مدارس، رسانه‌ها و فضای مجازی با زبانی گویا و ابزار هنر، اندیشه الهی امام خمینی (رحمت الله علیه)، منویات امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، آرمان والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اقشار جامعه به ویژه نسل جوان بیان نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی استان گیلان از عموم مردم ولایی و بصیر استان دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور و شعور خود در برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری ضمن رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی، یک‌بار دیگر وفاداری و پایبندی خویش را به اندیشه مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی و آرمان‌ انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند و برگ زرین دیگری بر صحیفه پرافتخار انقلاب اسلامی در استان گیلان بیافزایند. همچنین به اطلاع می‌رساند مراسم استانی بزرگداشت یوم‌الله دوازدهم بهمن (سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی)، ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ در گلزار شهدای شهر رشت برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد