صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






به برکت روز جهانی قدس، جبهه ای متحد علیه صهیونست ها تشکیل شده است

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، با بیان اینکه خیر و برکت روز جهانی قدس با آن نگاه امام و تدبیر رهبری امروز جبهه ای متحد را علیه صهیونیست ها تشکیل داده است، افزود: صهیونیست ها اگر بتوانند در هر گوشه ای از سرزمین های اسلامی شیطنت می کنند سردار رمضان شریف امروز، نهم اردیبهشت در راهپیمایی روز جهانی قدس شهر […]

کد خبر : 46472 | 3:31 ب.ظ | ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۱

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، با بیان اینکه خیر و برکت روز جهانی قدس با آن نگاه امام و تدبیر رهبری امروز جبهه ای متحد را علیه صهیونیست ها تشکیل داده است، افزود: صهیونیست ها اگر بتوانند در هر گوشه ای از سرزمین های اسلامی شیطنت می کنند

سردار رمضان شریف امروز، نهم اردیبهشت در راهپیمایی روز جهانی قدس شهر رشت، راهپیمایی روز قدس را دومین راهپیمایی ملی کشور ایران بعد از انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: روز قدس بعد از دو سال برگزار شده و بسیار مهم است.

وی مردم گیلان را پا در رکاب انقلاب اسلامی در همه صحنه ها دانست و افزود: گیلان از تقدیم بیش از هشت هزار شهید و حضور معنادار در عرصه پشتیبانی از جبهه های جنگ گرفته تا سایر موضوعات مرتبط با انقلاب و نظام اسلامی همواره به عنوان نمونه و الگو مطرح است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، با اشاره به صحنه رویارویی مردم مظلوم فلسطین با رژیم اشغالگر قدس، تصریح کرد: گاهی این سوال برای نسل جوان ما مطرح است که فلسفه نامگذاری روز جهانی قدس و راهپیمایی روز قدس و تاکیدات امام راحل و رهبر معظم در طول ۴۳ سال گذشته بر مسئله فلسطین چه دستاوردی برای امت اسلامی و به ویژه مردم مظلوم فلسطین داشته است؟!؛ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که از اشغال سرزمین فلسطین بیش از ۷۰ سال و از وقوع انقلاب اسلامی و نامگذاری روز جهانی قدس و اخراج سفیر اسرائیل از ایران و تاسیس سفارت فلسطین در کشور ما ۴۳ سال می گذرد؛ این در حالی است که از پنج سال بعد از نامگذاری روز جهانی قدس تاکنون رژیم صهیونیستی در رویارویی با مردم فلسطین و لبنان به هیچ پیروزی دست پیدا نکرده و در همه میدان شکست خورده است.

شریف با بیان اینکه شکست اسرائیل قبل از پیروزی انقلاب تقریبا سابقه نداشته است، گفت: در مراحلی از تاریح شاهد نبرد اعراب و فلسطینی ها با رژیم صهیونیستی بودیم و توانستند ضربانی را بر دشمن وارد کنند، اما با حمایت آمریکا ورق به نفع صهیونیست ها برگشت. در واقع این صهیونیست ها بودند که همواره در میدان برنده می شدند، اما تنها پنج سال بعد از نامگذاری روز جهانی قدس و توجه امت اسلامی به مسئله فلسطین و دمیده شدن خون امید در رگ های ملت مظلوم این سرزمین اشغالی صحنه به نفع امت اسلامی تغییر کرد.

وی با اشاره به تاکید حامیان فلسطین بر عربیت و قومیت این ملت مظلوم، خاطرنشان کرد: امام راحل با نامگذاری روز قدس این حصار را برداشت و امت اسلامی و همه آزادگان عالم را متوجه مسئله فلسطین کرد و لذا در طول ۴۳ سال گذشته شاهد تبیین ظلم ها و جنایت های صهیونیست ها برای افکار عمومی جهان هستیم.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس نامگذاری روز جهانی قدس را پایانی بر دو گزاره شکست ناپذیری و نفوذناپذیری اسرائیل دانست و تاکید کرد: صهیونیست ها تا قبل از وقوع انقلاب اسلامی و نامگذاری روز جهانی قدس اعتقاد راسخ داشتند که اگر همه ارتش های کشورهای عربی با هم جمع شوند، نمی توانند در یک نبرد نظامی اسرائیل را شکست دهند و لذا خودشان را در افکار عمومی ارتش شکست ناپذیر و چهارمین ارتش قدرتمند جهان معرفی می کردند و این اطمینان را به حامیانشان می دانند که نفوذناپذیر هستند، اما پیروزی انقلاب اسلامی و الهام بخشی شهدای دفاع مقدس و رهنمودهای مقام معظم رهبری در طول این سال ها شرایط را به گونه ای رقم زده که هم ارتش اسرائیل مجبور شده چندین شکست پی در پی را لمس کند و هم بارها و بارها شاهد زیر سوال رفتن نفودناپذیری قلعه صهیونیست ها هستیم.

وی با بیان اینکه امروز نه فقط در تل آویو و غزه بلکه در کل جغرافیای سرزمین های اشغالی شاهد شجاعت و پایمردی جوانان نسل چهارم فلسطین در عرصه رویارویی با صهیونیست ها هستیم، عنوان کرد: یک جوان برومند و درس آموخته مکتب انقلاب در قلب اسرائیل هزار پلیس را به مدت ۱۰ ساعت ویران کرد و توانست به اندازه یک سوم عملیات شمشیر قدس که آخرین نبرد حماس با صهیونیست ها بود از آنان تلفات بگیرد.

شریف رژیم صهیونیستی را در نازل ترین شرایط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و نظامی در طول ۷۰ سال گذشته دانست و متذکر شد: اسرائل کشور نیست و ریشه ندارد، بلکه یک مشت صهیونیست افراطی را از سرتاسر دنیا در یک پادگان و خانه های سازمانی متصل به این پادگان بزرگ جمع کرده و تلاش می کنند خودشان را یک کشور معرفی کنند، اما چون ریشه دار نیستند، بقا و دوامی نخواهند داشت.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با بیان اینکه صهیونیست ها تا سه سال گذشته تلاش می کردند که با ترفندهای خاصی فقط غزه را عامل مشکلات فلسطین معرفی و مبارزات مردم را به غزه متمرکز کنند، ادامه داد: امروز در سرزمین های ۱۹۴۸ و ۱۹۷۶ و شمال و جنوب و جنین و غزه و بیت المقدس و… شاهد خیزش عمومی فلسطینیانی هستیم که از ظلم صهیونیست ها جانشان به لب آمده است؛ صهیونیست ها نیز دیگر نمی توانند با چند گروه مشخص ضد و بند سیاسی کنند.

وی انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز شکل گیری سازمان حماس دانست و گفت: امروز حماس مسلح شده و آموزش دیده و برای نبرد نظامی مهیاست و جهاد اسلامی نیز به عنوان یک سازمان رزم سیاسی و نظامی در میدان مبارزه حضور دارد و هزاران گروه منشعب شده از این دو سازمان بزرگ در سرزمین فلسطین مشغول مبارزه با صهیونیست ها هستند.

شریف از حزب الله لبنان به عنوان حامی گروه های فلسطینی حاضر در میدان مبارزه با اسرائیل یاد کرد و متذکر شد: حزب الله صاحب تجربه مفصل در به هم ریختن سازمان امنیتی رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل قطعا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، خاطرنشان کرد: بسیاری از نظریه پردازان بین المللی اذعان دارند که با شرایط پیش آمده در سرزمین های اشغالی، نابودی اسرائیل حتمی است. البته دولت ضعیف و جعلی صهیونیستی که بعد از چندین مرحله انتخابات هنوز قادر نیست نظام سیاسی خود را حفظ کند و توانایی مقابله با مردم مظلوم فلسطین را ندارد، با پوشش رسانه ای و تصویری به گونه ای رفتار می کند که انگار قدرت مطلق است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اقدام برخی از کشورهای اسلامی و حکام جاهل و نادان آنها را در اتصال به اسرائیل تاسف براگیز و شرم آور خواند و اظهار کرد: برخی از این کشورها سعی کردند بعد از خروج آمریکا از منطقه خودشان را به طناب و لنگر اسرائیل ببندند تا امنیت بخرند، اما نمی دانند که این طناب و لنگرگاه پوسیده است.

وی با بیان اینکه امروز صهیونیست ها جرات کشتن فلسطینی ها را ندارند، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در همه رویارویی ها با مردم فلسطین به گونه ای رفتار می کند تا آنان را دستگیر و زندانی کند، زیرا می داند اگر یک فلسطینی در مسجدالاقصی به شهادت برسد، مقدمه شعله ور شدن انتفاضه جدید در کل سرزمین های اشغالی خواهد شد که این دستاورد ملت مظلوم در عین حال شجاع و مصمم فلسطین است.

شریف با بیان اینکه خیر و برکت روز جهانی قدس با آن نگاه امام و تدبیر رهبری امروز جبهه ای متحد را علیه صهیونیست ها بسیج کرده است، افزود: صهیونیست ها اگر بتوانند در هر گوشه ای از سرزمین های اسلامی شیطنت می کنند و حتی دانشمندان هسته ای و انسان های شاخص امت اسلام را هدف ترور قرار می دهند تا به خیال خودشان پایه های نظام اسلامی را سست کنند، اما صهیونیست ها در پشت صحنه بسیار ضعیف تر از آن چیزی هستند که نشان می دهند.

وی با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه صهیونیست ها در اربیل که تبدیل به لانه ای برای شیطنت علیه ایران عزیز شده بود، خاطرنشان کرد: صهیونیست ها خیلی تلاش کردند تا این اقدام موشکی ایران علیه مواضع اسرائیل را به آمریکا بچسبانند، اما آمریکایی ها در اولین فرصت و در کمتر از دو ساعت اعلام کردند که اقدام ایران ارتباطی با کنسولگری آمریکا در عراق ندارد و از حمایت از رژیم صهیونیستی پرهیز کردند، زیرا آمریکایی ها می دانند که یک قدرت باانگیزه و توانمند در ایران برای بازدارندگی دشمن وجود دارد.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس پیام اقدام موشکی اربیل را پیام اراده جمهوری اسلامی علیه دشمنان دانست و گفت: پیام نهفته این اقدام نیز متوجه دوستداران رژیم صهیونیستی است و لذا هر کسی برای صهیونیست ها محلی مهیا کند، به سرنوشت پایگاه اربیل دچار می شود.

شریف ادامه داد: تدابیر رهبر انقلاب که توسط فرزندان برومند این آب و خاک عملیاتی می شود با عقلانیت محض و اطلاع دقیق و اشراف کامل به میدان عمل صورت می گیرد و قطعا راهی که حاج قاسم سلیمانی پیش روی رزمندگان جبهه مقاومت گذاشته امروز ثمر داده و گواه این ادعا شکست ائتلاف سعودی در آستانه هشتمین سالگرد تهاجم وحشیانه به یمن و پیروزی تفکر انقلاب و فراگیری جبهه مقاومت و نفوذ معنوی، گسترده و عمق یافته گفتمان امام و رهبری است.

وی با اشاره به تظاهرات گسترده مردم قهرمان یمن در حمایت از فلسطین، عنوان کرد: ما همه موظف به انجام تکلیف هستیم و آن چیزی که پیروزی و شکست را رقم می زند ارائه خداست و ما هرگز به پیروزی ها مغرور نمی شویم، زیرا بحران های سخت از ناامنی در مرزها و دفاع مقدس گرفته تا فتنه و داعش را پشت سر گذاشتیم، اما همچنان با استقامت و مجاهدت و پایبندی به تعالیم دینی به حرکت خود در سایه اطاعت از ولی فقیه ادامه می دهیم.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس دستاوردهای انقلاب و جبهه مقاومت را ثمره مجاهدت روحانیت و حوزه های علمیه دانست و تصریح کرد: امروز پیروزی های جمهوری اسلامی نه در یک عرصه نظامی، بلکه در عرصه ای فکری و فرهنگی اتفاق افتاده و نسل امروز و فردا ما را قضاوت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه داعش جنایت های زیادی را در سرزمین های متعلق به مسلمانان مرتکب شد، گفت: مدافعان حرم با از خود گذشتگی زیاد نقش مهمی در امنیت بخشی به بلاد اسلامی داشتند و امروز مزارشان زیارتگاه مومنین است.

شریف تلاش شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را در راه آزادی قدس دانست و بیان کرد: اسماعیل هنیه در مراسم شهید حاج قاسم سلیمانی از ایشان به عنوان شهید قدس یاد کرد که برای دنیا پیام دارد.

وی حاج قاسم سلیمانی را الگوی هزاران هزار جوان دانست و اضافه کرد: حاج قاسم شهید امت اسلام و تربیت یافته مکتب امام و رهبری بود و امروز می تواند به نقطه امیدی برای رفع موانع پیش راه انقلاب تبدیل شود.

گزارش تصویری راهپیمایی روز جهانی قدس رشت






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد