صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رفیع است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارای جایگاهی رفیع  بوده و در برگزاری اجتماعات مناسبت‌های انقلاب اسلامی موفق است. آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان که شنبه هشتم مردادماه برگزار شد ضمن تقدیر از […]

کد خبر : 47325 | 2:36 ب.ظ | ۸ مرداد , ۱۴۰۱

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارای جایگاهی رفیع  بوده و در برگزاری اجتماعات مناسبت‌های انقلاب اسلامی موفق است.

آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در دیدار رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان که شنبه هشتم مردادماه برگزار شد ضمن تقدیر از مدیریت عالی و اقدامات انقلابی آیت‌الله جنتی در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال‌های گذشته، گفت: قطعا این اقدامات موثر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس کنونی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اسلامی به قوت گذشته استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به آیه «و ذکرهم بایام الله»، اظهار کرد: بدرستی  این آیه بهترین و صریح‌ترین تعریف برای ماموریت مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است زیرا این نهاد انقلابی مردم را به ایام الله متذکر می‌سازد.

آیت‌الله فلاحتی بر اهمیت هماهنگی در برگزاری متمرکز مراسم و وحدت بخشی تاکید کرد و افزود: موازی‌کاری از اثر نافذ و گسترده مناسبت‌های انقلاب اسلامی می‌کاهد لذا نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در انسجام‌بخشی مناسبت‌های ملی و انقلابی برجسته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه موازی‌کاری‌های اول انقلاب با تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جمع شد، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی و برگزاری باشکوه مراسم ملی و مذهبی انسجام بخشیده است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارای جایگاهی رفیع است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکنون بسیار ظریف، هوشمندانه، و بدون هرگونه ادعا عمل کرده و در برگزاری اجتماعات مناسبت‌های انقلاب اسلامی و همچنین حفظ وحدت موفق بوده است.

آیت‌الله فلاحتی، حرکات عدالت‌خواهانه و اجتماعات عظیم مردم جهان به ویژه منطقه را منبعث از انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: نباید نسبت به تحولات منطقه و اجتماعات دیگر کشورها بی‌تفاوت باشیم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اجتماعات دیگر کشورها در مناسبت‌های ملی و دینی نیز برنامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه در سال‌های اخیر حماسه‌های بسیاری توسط مردم گیلان خلق شده است، تصریح کرد: به عنوان نمونه حماسه ۲۲ بهمن برفی سال ۱۳۹۸ شهر رشت بازتاب جهانی داشته و مردم جهان از وفاداری و حضور پرشور گیلانیان در صحنه انقلاب اسلامی علی‌رغم بارش شدید برف تعجب کردند.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از ابزارهای جدید تبلیغی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید حضور آحاد مردم به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در مناسبت‌های انقلاب اسلامی ثبت گردد تا به عنوان سند و مرجع در اختیار آیندگان قرار گیرد.

آیت‌الله فلاحتی از تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در برگزاری باشکوه مراسم ملی و انقلابی تقدیر کرد و افزود: اگر نهاد مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبود معلوم نبود بزرگداشت ایام ‌الله چگونه اداره می‌شد.

.

.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد