صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام تقدیر و تشکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در پیام مشترکی از حضور حماسی و باشکوه مردم ولایتمدار گیلان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.  متن این پیام به شرح زیر است: بسم‌ الله الرحمن الرحیم بار دیگر مردم مقاوم و همیشه در صحنه گیلانِ عزیز در […]

کد خبر : 49690 | 4:33 ب.ظ | ۲۲ بهمن , ۱۴۰۱

آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان و دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان در پیام مشترکی از حضور حماسی و باشکوه مردم ولایتمدار گیلان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم مقاوم و همیشه در صحنه گیلانِ عزیز در حماسه یوم‌الله ۲۲ بهمن، خوش درخشیده و دشمنان این نظام را با حضور وحدت‌بخش و خیره‌کننده در جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مأیوس کردند‌.

این وحدت و حضور حماسی با وجود هوای سرد، به‌حق سزاوار تقدیر و تشکر است؛ گیلانیان که در ۲۲ بهمن به‌یادماندنی سال ۹۸ با حضور خیره‌کننده زیر بارش شدید برف با امام امت و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و آن سابقه درخشان را از خود بر جای گذاشتند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز نشان دادند که درهر شرایطی، دست از ولایت نخواهند کشید و هیچ‌گاه آرمان‌های انقلاب و عهدی که با امام(ره) بستند را فراموش نخواهند کرد.

اینجانبان از حضور آگاهانه و حماسی مردم فهیم، بصیر و لحظه‌شناس از هر قشر و با هر سلیقه‌ای که با درک درست و حضور در صحنه منجر به خلق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی شدند، تقدیر و تشکر نموده و مراتب سپاس و امتنان خود را از این ملت و تمامی فجرآفرینان، فجر باوران و فجر یاوران اعلام می‌کنیم.

رسول فلاحتی (نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت)

اسدالله عباسی (استاندار گیلان)






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد