صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آئین رونمایی از ۴۴ عنوان کتاب دفاع مقدس/ خون شهدا تضمین کننده انقلاب اسلامی است

استاندار گیلان با بیان اینکه کشور قدرتمند ایران اسلامی با همه رفتارهای ناجوانمردانه راهش را به درستی طی می کند،گفت: انس نسل جدید با مفاهیم انقلاب اسلامی، نوجوانان و جوانانی که قلب و جانشان با معنویت است و دل در گرو مهر خداوند دارند، مایه پیروزی روزافزون است. دکتر اسدالله عباسی در آیین رونمایی از […]

کد خبر : 49726 | 11:24 ق.ظ | ۲۸ بهمن , ۱۴۰۱

استاندار گیلان با بیان اینکه کشور قدرتمند ایران اسلامی با همه رفتارهای ناجوانمردانه راهش را به درستی طی می کند،گفت: انس نسل جدید با مفاهیم انقلاب اسلامی، نوجوانان و جوانانی که قلب و جانشان با معنویت است و دل در گرو مهر خداوند دارند، مایه پیروزی روزافزون است.

دکتر اسدالله عباسی در آیین رونمایی از ۴۴ عنوان کتاب دفاع مقدس در استان با بیان اینکه تحت امر ولایت فقیه هدف را درست انتخاب کردیم، اظهار داشت: مسیر صحیح همانی است که داریم پیش میرویم و باید به قدرت این مسیر و راه شهدا را ادامه بدهیم.

وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و بیان کرد: مردم در ۲۲ بهمن امسال بار دیگر شکوه عظمت و اقتدار نظام را به نمایش گذاشته، سنگ تمام گذاشتند و دشمن را بار دیگر مایوس کردند.

وی با بیان اینکه همه محاسبات دشمنان با حضور مردم در راهپیمایی و حمایت از نظام به هم ریخت، گفت: رسانه های بیگانگان بدلیل نبود موضوع، تصاویری از جاهای تروریست پروری مثل پاریس را نشان می دادند  و این توفیقات مان به‌دلیل عنایت شهداست.

استاندار گیلان با یادآوری اینکه حمایت دهه هشتاد و نودی ها و سرود سلام فرمانده به خودی خود، شکل نمی گیرد، افزود: این الطاف عنایت خداست و همچنان که کنگره شهدا با حضور  مبارک سردار دل ها همینطوری اتفاق نیفتاد.

وی با یادآوری حضور سردار دل ها سردار قاسم سلیمانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان تصریح کرد:حضور سردار دل ها در کنگره شهدا با دعای شهدای این خطه بود.

وی با اشاره به جایگاه رفیع و اثرگذار شهدا، به تشریح خیرات و ثمرات این عزیزان در زندگی اجتماعی و فردی جامعه پرداخت و افزود: خون مطهر شهدا تضمین کننده انقلاب اسلامی است.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: دشمن تلاش کرده است که ما را در جغرافیای کشور خودمان محبوس کند اما سفر اخیر رئیس محترم جمهور، یک برنامه راهبردی ۲۵ ساله طراحی نظام از دکترین اقتصادی است .

دکتر عباسی گفت: کشور قدرتمند ایران اسلامی با همه رفتارهای ناجوانمردانه راهش را دارد به درستی طی می کند؛ درست انتخاب کردیم و هدف مان درست است.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم  هدف ما است و آن‌ها به معنای واقعی ولی نعمت ما هستند .

وی همچنین به حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان اشاره و بیان کرد: امسال در اعتکاف شاهد بودید که  بیشتر آن‌ها نوجوان بودند.

 استاندار گیلان با بیان اینکه آثار معنوی همین موضوعات و شرکت در مراسمی نورانی همچون اعتکاف است،ادامه داد: نقشه راه ما است و هر زمانی که هست باید بدانیم که مسیر تعیین شده به مسیرمان و تکلیف مان عمل کنیم .

دکتر عباسی با تاکید بر تحریر دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اضافه کرد: قلم فرسایی ادبیات دفاع مقدس و وقایع آن دوران جهت انتقال به نسل آینده، باید مورد توجه قرار گیرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد