صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعیاد شعبانیه همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشارکت اقشار مختلف مردم برگزار شود

فرماندار رشت با اشاره به ولادت های مبارک امام حسین، امام سجاد و حضرت ابوالفضل علیهم السلام در ماه شعبان، گفت: شعبان؛ ماه شهادت، تبیین و انتظار است. دکتر حمیدرضا امام پناهی در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت اعیاد شعبانیه که با حضور بخشداران، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و نیز فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت […]

کد خبر : 49774 | 8:25 ق.ظ | ۲ اسفند , ۱۴۰۱

فرماندار رشت با اشاره به ولادت های مبارک امام حسین، امام سجاد و حضرت ابوالفضل علیهم السلام در ماه شعبان، گفت: شعبان؛ ماه شهادت، تبیین و انتظار است.

دکتر حمیدرضا امام پناهی در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت اعیاد شعبانیه که با حضور بخشداران، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و نیز فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت برگزار شد؛ با تبریک ایام پیش رو و اشاره به اینکه ایران مقتدر برآمده از میادین ایثار و شهادت و حاصل پیروی از رهنمودهای امامین انقلاب است؛ نسبت به برگزاری مردمی و محله محور اعیاد شعبانیه تاکید کرد.

وی با بیان این مطلب که حضور مردم در صحنه های مختلف ملی، انقلابی و اسلامی مانند حماسه امیدآفرین و دشمن‌شکن ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، نشان می‌دهد که مردم متدین و ولایتمدار ایران، این انقلاب را زمینه ساز ظهور دانسته و خود را مکلف به دفاع از آن می‌دانند؛ اظهار داشت: ضروری است تا اعیاد شعبانیه و مراحل اعزام کاروان‌های راهیان نور امسال، همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن، با مشارکت مردم از تمام سنین و اقشار شکوه بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشد.

نماینده عالی دولت در مرکز استان، عنوان کرد: شعبان؛ ماه شهادت، تبیین و انتظار و همچنین مناسب ترین زمان برای عمل به جهاد تبیین است.

امام پناهی خواستار مشارکت دستگاه ها در برگزاری شکوهمند و شایسته اعیاد شعبانیه بخصوص میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد