صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تحقق بشارت امامَین انقلاب اسلامی مبنی بر نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر فرصت ارزشمندی برای دعا و ایجاد ارتباط قلبی با خداوند متعال است، گفت: بزرگترین و مهمترین آثار و برکات دعا در شب‌های قدر تقویت روح عبودیت و ابراز بندگی در درگاه خداوند متعال […]

کد خبر : 50192 | 5:39 ب.ظ | ۲۲ فروردین , ۱۴۰۲

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر فرصت ارزشمندی برای دعا و ایجاد ارتباط قلبی با خداوند متعال است، گفت: بزرگترین و مهمترین آثار و برکات دعا در شب‌های قدر تقویت روح عبودیت و ابراز بندگی در درگاه خداوند متعال و دوری از منیت و خودخواهی است.

وی بر اهمیت بهره‌مندی مومنین به ویژه جوانان از برکات شب‌های پرفیض قدر تاکید کرد و افزود: شب قدر فرصت مناسبی برای درک مقام والای امیرالمومنین علی بن ابیطالب(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به سیره و سجایای امام اول شیعیان حضرت علی(ع) اظهار کرد: امیرالمؤمنین علی(ع) کامل‌ترین انسان پس از رسول گرامی خدا(ص)، الگویی جامع و کامل برای بشریت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مولای متقیان امام علی(ع)، مظهر اخلاص و عبودیت در پیشگاه پروردگار است، تصریح کرد: شخصیت ممتاز امیر مومنان علی(ع) با ویژگی‌های برجسته‌ای همچون شجاعت، عدالت، سیاست، مروت و سخاوت در طول تاریخ بشریت بی‌نظیر است.

وی به تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: روز جهانی قدس روز اعلام نفرت و انزجار امت اسلام از جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی در حق مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، روز جهانی قدس را روز پاسداشت پایداری امت اسلام در برابر استکبار جهانی دانست و گفت: بر اساس سنت الهی و آموزه‌های دین مبین اسلام تنها راه پیروزی بر دشمنان، مقاومت و ایستادگی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه غصب، ظلم و بی‌عدالتی صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین پایدار نخواهد ماند، اظهار کرد: مردم مبارز فلسطین از هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها هراسی ندارند زیرا مطمئن هستند که اسرائیل جنایتکار محکوم به فنا و نابودی است.

وی به پیروزی‌های مستمر مردم فلسطین با دستانی خالی در برابر تجاوزات دژخیمان تا بن دندان مسلح صهیونیستی اشاره کرد و افزود: پیروزی و آزادی ثمره مقاومت اسلامی و ایستادگی مردم مبارز فلسطین در برابر رژیم ظلمانی صهیونیستی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه امروز جبهه متحد شیطانی آمریکا و اسرائیل ضعیف‌تر از هر زمانی شده است، تصریح کرد: تلاش آمریکا و کشورهای استکباری غرب برای فریب افکار عمومی به منظور روتوش چهره کریه رژیم صهیونیستی بی‌نتیجه مانده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق علیه باطل، گفت: تحقق بشارت امامَین انقلاب اسلامی به ویژه پیش‌بینی ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) مبنی بر پیروزی مردم فلسطین و نابودی اسرائیل بسیار نزدیک است.

وی حضور آگاهانه و پرشور مردم مسلمان و انقلابی گیلان را در صحنه‌های حمایت از ملت مظلوم فلسطین ستود و تاکید کرد: مردم ولایی و همیشه در صحنه استان گیلان روز جمعه ۲۵ فروردین با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس یک بار دیگر حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن خواهند آفرید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد