صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دست نوشته حجت الاسلام رحیمیان در دفتر “یادنوشت انقلاب اسلامی” شورای گیلان

با برگزاری هر مراسم انقلابی در استان گیلان، دفتر “یادنوشت انقلاب اسلامی” شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با دست نوشته های سخنرانان مناسبت ها پربارتر می شود. این بار یادداشت حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان “نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد مقدس جمکران”، سخنران مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد شهر رشت منتشر […]

کد خبر : 10056 | 12:38 ب.ظ | ۲۴ خرداد , ۱۳۹۳

IMG_9382

با برگزاری هر مراسم انقلابی در استان گیلان، دفتر “یادنوشت انقلاب اسلامی” شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با دست نوشته های سخنرانان مناسبت ها پربارتر می شود. این بار یادداشت حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان “نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد مقدس جمکران”، سخنران مراسم بزرگداشت یوم الله 15 خرداد شهر رشت منتشر می گردد.

بِسمِ اللّه‏ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ

خداوند منان را سپاسگزارم که توفیق تشرف در جمع نورانی و محفل روحانی بزرگداشت حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و سالگرد پانزده خرداد در شهر رشت را نصیبم فرمود. اخلاص و شوقی که در جمع باشکوه مردم به خصوص جوانان و نوجوانان مشهود بود مشعوفم کرد و بر باورم نسبت به مطالب پایانی وصیت نامه الهی اش در توصیف مردم و نوید تعهد و بصیرت نسل سوم و نسلهای بعدی، افزود. لازم میدانم از برادر ارجمندم جناب آقای مستطاب اشجری که زمینه ساز این توفیق بود صمیمانه تشکر کنم.

بنده ناچیز خدا، محمد حسن رحیمیان، 93/3/16

11111






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد