صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






موفقیت در زندگی با بهره گیری از آموزه های قرآنی

فرمانده استان گیلان، بهره گیری از آموزه‌های قرآنی را موجب موفقیت در همه امور زندگی دانست. سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی گیلان در اختتامیه همایش قرآنی کارکنان و خانواده‌های انتظامی شرق استان در تالار پاسارگاد لنگرود ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) بر انس و قرابت هر چه بیشتر با قرآن تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از […]

کد خبر : 10059 | 8:14 ق.ظ | ۲۵ خرداد , ۱۳۹۳

قائد رحمتی

فرمانده استان گیلان، بهره گیری از آموزه‌های قرآنی را موجب موفقیت در همه امور زندگی دانست.

سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی گیلان در اختتامیه همایش قرآنی کارکنان و خانواده‌های انتظامی شرق استان در تالار پاسارگاد لنگرود ضمن تبریک میلاد امام زمان(عج) بر انس و قرابت هر چه بیشتر با قرآن تاکید کرد و گفت: بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی موجب موفقیت در همه امور زندگی است.

وی با اشاره به برخی از نقش‌های برجسته قرآن در زندگی بشر تصریح کرد: قرآن شفای همه بیماری‌ها بوده و سبب هدایت فرد و جامعه شده و انسان‌ها را از غفلت خارج می‌گرداند.

حجت الاسلام هادی شکری، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در این همایش با گرامی داشت مقدم کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی شرق استان پیرامون نقش، اهمیت و فضیلت انس با قرآن سخنانی را ارائه کرد.

سرهنگ حسین نیک فرد فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود اظهار داشت: این افتخار بزرگی برای این فرماندهی است که میزبان همایش قرآنی کارکنان و خانواده‌های آنان در این شهرستان است.

 وی خاطرنشان کرد: در سال جاری به فضل خداوند سبحان شمار بیشتری از کارکنان این فرماندهی در کلاس‌های حفظ قرآن کریم نسبت به سال قبل شرکت کرده‌اند که این خود موید عطر روح افزا و دل انگیز و قدرت جاذبه این کتاب آسمانی است.

گفتنی است، در این همایش تلاوت قاری برتر استان، برگزاری مسابقه، اهداء جوایز به کارکنان موفق و خانواده‌های آنان، اجرای زیبای گروه سرود و نمایش ممتاز استانی بر نشاط و شادابی محیط روح بخش قرآنی افزوده و با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا و صرف شام این همایش قرآنی با شکوه خاتمه پذیرفت.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد