صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم گراميداشت چهار شهيد انقلاب اسلامی در شهرستان آستانه اشرفيه

به مناسبت زنده نگه داشتن ياد و نام شهداي انقلاب در ايام الله دهه فجر مراسم گراميداشت چهار شهيد انقلاب در آستانه اشرفيه برگزار شد. روز گذشته مراسم گراميداشت چهار تن از شهداي انقلاب در مقتل شهداي شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

کد خبر : 1007 | 11:43 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

به مناسبت زنده نگه داشتن ياد و نام شهداي انقلاب در ايام الله دهه فجر مراسم گراميداشت چهار شهيد انقلاب در آستانه اشرفيه برگزار شد.

روز گذشته مراسم گراميداشت چهار تن از شهداي انقلاب در مقتل شهداي شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

در اين مراسم ابتدا، سيد شمس الدين نورحسيني مدير آموزش و پرورش آستانه گفت: اين مكان، مكان بسيار مقدسي است و اين تجمع يادآور خاطرات چهار تن از شهدا بنامهاي شهيد رمضانپور، شهيد پرندك، شهيد عطاآفرين و شهيد جعفرپور است كه به دست دژخيمان شاه به شهادت رسيدند.

وی افزود: مرور اين خاطرات، نقطه عطفي است تا شما دانش آموزان بيشتر با نهضت انقلاب آشنا شويد و در جريان خاطرات اوايل انقلاب سال 57 قرار گرفته و ادامه دهنده راه آنان باشيد.

در ادامه، اين مراسم دكتر قرباني نماينده مردم آستانه و كياشهر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اینکه هر ملتي به گذشتگان خود افتخار مي كند اما ما ضمن احترام به گذشتگان مان به شهداي خود افتخار مي كنيم، گفت: اگر ملتي تاريخ خود را به فراموشي بسپارد، در ادامه راه خود موفق نمي شود و اين تفاوت، تفاوت انقلاب ما با ساير انقلاب هاي دنياست.

وي بيان كرد: مرور خاطرات دهه مبارك فجر نويدبخش ادامه راه شهدا و امام شهداي مان است.

قربانی خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: رسالتي كه ما داريم اينست تا پيام شهدا را به گوش نسل هاي آينده انقلاب برسانيم و اگر بتوانيم تاريخ انقلاب را براي آيندگان مرور كنيم و به گوش آنان برسانيم انقلاب ما روز بروز جاودانه تر خواهد ماند و اين رسالت بر دوش ما و شما دانش آموزان عزيز، است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد