صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ابعاد زندگی شهید بهشتی الگوی نظام در حوزه شخصیتی و مدیریتی است

معاون فرهنگی دادگستری گیلان با تاکید بر بهره‌گیری از تالیفات و نگرش‌های شهید بهشتی در جامعه گفت: ابعاد مختلف زندگی شهید بهشتی الگوی نظام در حوزه شخصیتی و مدیریتی است. حجت الاسلام صفر رضازاده، معاون فرهنگی دادگستری کل استان گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن […]

کد خبر : 10071 | 9:12 ق.ظ | ۲۶ خرداد , ۱۳۹۳

شهید بهشتی

معاون فرهنگی دادگستری گیلان با تاکید بر بهره‌گیری از تالیفات و نگرش‌های شهید بهشتی در جامعه گفت: ابعاد مختلف زندگی شهید بهشتی الگوی نظام در حوزه شخصیتی و مدیریتی است.

حجت الاسلام صفر رضازاده، معاون فرهنگی دادگستری کل استان گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران وفادارش در حادثه تروریستی هفت تیر اظهار کرد: آیت الله شهید بهشتی دارای مقامی متعالی است که باید با تمام همت در راستای ترویج اندیشه‌های این شهید بزرگوار تلاش کرد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از تالیفات و نگرش‌های شهید بهشتی در جامعه گفت: امام خمینی(ره) از شهید بهشتی به ملت تعبیر می‌کند که همین امر نشان دهنده مقام والای وی است.

حجت الاسلام رضازاده تصریح کرد: ابعاد مختلف زندگی شهید بهشتی الگوی نظام در حوزه شخصیتی و مدیریتی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید بهشتی اذعان کرد: پشتکاری و جوانمردی وی در همه عرصه‌های نظام و انقلاب مشهود بوده و شهید بهشتی تمام وجود خود را صرف انقلاب کرد.

معاون فرهنگی دادگستری گیلان ادامه داد: شهید بهشتی را باید از آثارش شناخت گرچه آثارش همه وجودش نیست اما لابه‌لای کتاب‌هایش می‌توان تفکرش را دریافت.

وی بر برگزاری مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در خور شأن و جایگاه این شهدا تاکید کرد.

 تشریح برنامه‌های هفته قوه قضائیه در گیلان
حجت الاسلام رضا زاده در ادامه به تشریح برنامه‌های گرامیداشت هفته قوه قضائیه در استان پرداخت و افزود: هفته قوه قضاییه فرصتی است تا بتوانیم عملکرد دستگاه قضایی را که محور اصلی آن ارائه خدمات است به مردم منعکس کنیم تا اعتماد بین مردم و دستگاه قضایی افزایش یابد.

وی به برنامه‌های این هفته اشاره کرد واذعان داشت: سخنرانی مدیران قضایی استان پیش از خطبه‌های نماز جمعه، شناسایی قضات و کارمندان نمونه و تجلیل از آنها، برگزاری دیدارهای عمومی در مساجد و پایگاه‌های فرهنگی از اهم برنامه‌هاست.

این مسئول فرهنگی از برگزاری میزگردهای تخصصی در تلویزیون با حضور کارشناسان قضایی خبر داد و تصریح کرد: بهتر است برنامه‌های هفت تیر همه دستگاه‌ها و ادارات استان با محوریت دستگاه قضایی باشد تا نمود بیشتری داشته باشد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد