صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه های اوقات فراغت جوانان باید در راستای تعالی معنوی باشد

فرماندار شهرستان رشت گفت: برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید در راستای تقویت بنیه دینی، فرهنگی و تعالی معنوی باشد. سید عیسی مهدوی در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت شهرستان افزود: در کنار برنامه‌ های ورزشی و آموزشی باید به برنامه ‌های فرهنگی نیز توجه ویژه‌ای شود. وی تاکید کرد: مخاطب اصلی جنگ […]

کد خبر : 10075 | 1:01 ب.ظ | ۲۶ خرداد , ۱۳۹۳

عیسی مهدوی50

فرماندار شهرستان رشت گفت: برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید در راستای تقویت بنیه دینی، فرهنگی و تعالی معنوی باشد.

سید عیسی مهدوی در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت شهرستان افزود: در کنار برنامه‌ های ورزشی و آموزشی باید به برنامه ‌های فرهنگی نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی تاکید کرد: مخاطب اصلی جنگ نرم دشمنان، نوجوانان و جوانان هستند و این امر نقش دستگاه‌ های فرهنگی را در مبارزه با این هجمه فرهنگی با اجرای برنامه‌ های فرهنگی و آگاه‌ سازی جوانان بیشتر می ‌کند.

فرماندار رشت با بیان اینکه برنامه ‌ریزی اوقات فراغت از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: برنامه‌ های اوقات فراغت جوانان باید براساس نیازسنجی تدوین شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه‌ ریزی مناسب برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان افزود: برنامه ‌ها باید در برگیرنده تمامی اهداف و جنبه‌ های مورد نیاز جوانان و به ویژه در راستای تقویت بنیه دینی، فرهنگی و تعالی معنوی باشد.

مهدوی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت جوانان نیازمند برنامه ریزی جامع است، افزود: غنی سازی اوقات فراغت جوانان در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی بسیار موثر بوده و جوانان را از توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان مصون می دارد.

وی همچنین دوران جوانی را یکی از مهمترین دوران انسان در طول زندگی عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به برنامه ریزی و داشتن برنامه مدون برای جوانان یک کشور یکی از ضروریات یک جامعه پیشرفته است.

فرماندار رشت با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان بخش مهمی از جامعه جوان کشور را به خود اختصاص داده اند، اذعان داشت: اوقات فراغت فرصت طلایی است که باید با شناخت دقیق توانایی و قابلیت های فرد فرد دانش آموزان و دانشجویان برای بهره گیری شایسته از آن برنامه ریزی کرد و از این رهگذر زمینه رشد و بالندگی آینده سازان کشور را فراهم آورد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد