صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






معارف بلند و عمیق قرآن نیاز همیشگی ماست

سومین جشنواره قرآنی کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی استان گیلان با حضور استاندار گیلان در رشت برگزار شد. دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این مراسم قرآن کریم را کتاب زندگی دانست و گفت: این کتاب الهی، دریای بیکران است که هرکس براساس ظرفیت و توان خود از آن بهره مند می شود ولی […]

کد خبر : 10081 | 9:07 ق.ظ | ۲۷ خرداد , ۱۳۹۳

نجفی

سومین جشنواره قرآنی کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی استان گیلان با حضور استاندار گیلان در رشت برگزار شد.

دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این مراسم قرآن کریم را کتاب زندگی دانست و گفت: این کتاب الهی، دریای بیکران است که هرکس براساس ظرفیت و توان خود از آن بهره مند می شود ولی دستیابی به این معارف بلند، معرفت و درک عمیقی را می طلبد که در جهت فراگیری آن باید کوشید.

دکتر محمد علی نجفی افزود: معارف بلند و عمیق قرآن نیاز همیشگی ماست و نیروی انتظامی به عنوان نیرویی که همیشه در کنار مردم است با برگزاری چنین جشنواره هایی در کنار انجام وظایف ذاتی خود، در گسترش فرهنگ قرآنی هم نقش ایفا می کند .

وی اظهار کرد: امروز در نیروی انتظامی که ماهیت آن برقراری نظم و امنیت است، حافظان قرآنی حضور دارند که بر حاکم کردن روح معنویت در این نیرو مؤثر است .

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید در کنار مشغله های روزانه از قرآن غافل باشیم گفت: این آرامش نسبی که در استان شاهد هستیم ناشی از حضور پرتوان نیروهای امنیتی و انتظامی ما در سایه قرآن و ولایت فقیه است .

سردار قائد رحمتی فرمانده نیروی انتظامی گیلان هم در این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ قرآنی در بین خانواده های کارکنان این نیرو اعلام کرد و افزود: قرآن بهترین شیوه و راه زندگی را به ما می آموزد و نیروهای انتظامی هم با تمسک از آیه های نورانی این کتاب الهی تلاش در ایجاد امنیتی پایدار در جامعه دارند .

وی افزود: هرچقدر بتوانیم مفاهیم عمیق قرآن را در زندگی خود بکار بگیریم به همان اندازه موفق خواهیم بود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد