صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری ۳۰شب ۳۰کرسی تلاوت در مساجد شهر رشت

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت از برگزاری کرسی تلاوت در مساجد شهر رشت خبر داد و گفت: این برنامه تحت عنوان ۳۰ شب ۳۰ کرسی تلاوت در مساجد شهرستان رشت برگزار می‌شود. مرتضی عاطفی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، فضای شهر رشت قرآنی می‌شود  گفت: امسال با همت […]

کد خبر : 10089 | 9:24 ق.ظ | ۲۸ خرداد , ۱۳۹۳

IMAGE635087160654239712

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت از برگزاری کرسی تلاوت در مساجد شهر رشت خبر داد و گفت: این برنامه تحت عنوان ۳۰ شب ۳۰ کرسی تلاوت در مساجد شهرستان رشت برگزار می‌شود.

مرتضی عاطفی، مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان، فضای شهر رشت قرآنی می‌شود  گفت: امسال با همت و ورود اکثریت دستگاه‌ها در حوزه قرآنی، فضای قرآنی شهر بسیار فعال است که در ماه رمضان این فعالیت‌ها دوچندان می‌شود.

وی از برگزاری کرسی تلاوت در مساجد شهر رشت خبر داد و گفت: این برنامه تحت عنوان 30 شب 30 کرسی تلاوت در مساجد شهرستان رشت دایر خواهد شد.
عاطفی ادامه داد: همچنین جشن نیمه رمضان در پارک شهر برگزار شده و برای نخستین بار کرسی تلاوت قرآن در قالب این جشن در پارک شهر دایر می‌شود.

وی با تاکید بر بهره گیری از معنویت ماه رمضان و ترویج آن در جامعه اظهار کرد: باید در این ماه خودسازی با بهره گیری از معنویت ایجاد شده تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و فضای شهر را قرآنی‌تر کنیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به مسابقه گرافیکی مهمانی رمضان و محراب در این ماه مبارک افزود: آثار این مسابقه در سال گذشته به صورت بنر چاپ شده و در سراسر شهر به نمایش در می‌آید.

وی با اشاره به برگزاری شب شعر با موضوع لیالی قدر افزود: این شب شعر با حضور شاعران برجسته گیلانی در خانه فرهنگ و هنررشت برگزار می‌شود.

عاطفی ادامه داد: همچنین در این ایام ساعت 17 عصر نمایش آئینی تعزیه با محوریت ضربت و شهادت امیرالمومنان، علی(ع) برای نخستین بار در یکی از میادین اصلی شهر رشت دایر می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری نخستین جشنواره طبخ و عرضه غذاهای سنتی ماه مبارک رمضان تحت عنوان”سفره‌های رمضان” خبر داد و افزود: این جشنواره از 31 خرداد تا 2 تیر با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ اسلامی و ایجاد فضای معنوی در آستانه ماه مبارک رمضان در بوستان ملت رشت برگزار می‎شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: در این جشنواره انواع غذاهای محلی ویژه ماه مبارک رمضان در گیلان شامل انواع آش‌های استان گیلان، حلوا، شامی، مسقطی، رشته خشکار، زولبیا وبامیه در معرض دید مراجعه کنندگان قرار داده می‌شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد