صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جشن انقلاب در روستای بالا نركه املش برگزار شد

جشن انقلاب به مناسبت سی و چهارمین سالروز شكوهمند انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسوولان و مردم املش در روستای بالا نركه این شهرستان برگزار شد. به گزارش ایرنا، رییس تامین اجتماعی شهرستان املش عصر روز یكشنبه در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: به بركت انقلاب اسلامی خدماتی ارزنده طی بیش از سه دهه از انقلاب در این شهرستان انجام شده كه باید به نحوی به اطلاع مردم برسد.

کد خبر : 1009 | 11:44 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

جشن انقلاب به مناسبت سی و چهارمین سالروز شكوهمند انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسوولان و مردم املش در روستای بالا نركه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رییس تامین اجتماعی شهرستان املش عصر روز یكشنبه در این مراسم با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: به بركت انقلاب اسلامی خدماتی ارزنده طی بیش از سه دهه از انقلاب در این شهرستان انجام شده كه باید به نحوی به اطلاع مردم برسد.

‘محمد هرمزی’ در ادامه بیان كرد: با وجود بافت كشاورزی املش، این شهرستان هم اكنون دارای یك هزار و 247كارگاه فعال است.

وی در مورد تسهیلات بیمه تامین اجتماعی گفت: برای مشاغل سخت هریكسال پرداخت بیمه یك ونیم سال محاسبه می شود و اگر هر بیمه شده20سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد در سن 60سالگی می تواند بازنشسته شود.

وی اضافه كرد: همچنین اگر هر بیمه شده 30سال سابقه پرداخت بیمه داشته باشد می تواند در سن 50سالگی بازنشسته شده و از مزایای حقوق بازنشستگی برخوردار شود.

هرمزی گفت: مركبات داران با پرداخت 10درصد، رانندگان با پرداخت 50درصد و خادمین مساجد با پرداخت هفت درصد می توانند زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، اجرای سرود از سوی دختران دانش آموز روستای نركه ، درست كردن نان برنجی توسط زنان روستا و موسیقی سنتی از برنامه های جنبی این مراسم بود.

این جشن با همت دهیاری روستای نركه با همكاری ادارات شهرستان املش با حضور فرماندار، امام جمعه، مسوولان محلی و مردم این روستا برگزار شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد