صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انقلاب اسلامی به بركت خون شهدا در جهان شناخته شده است

رییس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر در آیین بهره برداری از یك طرح آموزشی این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران به بركت خون شهیدان والامقام در جهان شناخته شده است. به گزارش ایرنا، 'علی گواهی' روز دوشنبه در این مراسم كه از مدرسه شش كلاسه 22بهمن روشنده رضوانشهر بهره برداری شد، افزود: اكنون انقلاب اسلامی ایران كه به بركت وجود رهبر فرزانه نظام و ملت شجاع از مقتدر ترین نظام های مردمی دنیا محسوب می شود به پناهگاهی امن برای ستمدیدگان و مظلومان عالم تبدیل شده است.

کد خبر : 1012 | 11:46 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

رییس اداره آموزش و پرورش رضوانشهر در آیین بهره برداری از یك طرح آموزشی این شهرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران به بركت خون شهیدان والامقام در جهان شناخته شده است.

به گزارش ایرنا، ‘علی گواهی’ روز دوشنبه در این مراسم كه از مدرسه شش كلاسه 22بهمن روشنده رضوانشهر بهره برداری شد، افزود: اكنون انقلاب اسلامی ایران كه به بركت وجود رهبر فرزانه نظام و ملت شجاع از مقتدر ترین نظام های مردمی دنیا محسوب می شود به پناهگاهی امن برای ستمدیدگان و مظلومان عالم تبدیل شده است.

وی بیان كرد: در سطح دنیا كشورهای اسلامی زیادی وجود دارند ولی تحت سلطه قدرت های بزرگ اداره می شوند اما افتخار ما ایرانیان این است كه هرگز در مقابل قدرت های بیگانه سر فرود نیاورده ایم كه این به بركت مرجعیت دینی، خون شهدا و ولایت است كه نصیب ملت بزرگ ایران شده است.

گواهی در ادامه با بیان این مطلب كه فضاهای آموزشی مدرن و دارای امكانات مناسب ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است، گفت: مهمترین سفارش شهدا به دانش آموزان و فرزندان ایران اسلامی درس خواندن و حمایت از رهبری است وجهت تحقق بخشی به آرمان های شهدای عزیز باید در زمینه تولید علم گام های اساسی را برداریم.

گواهی افزود: مدرسه 6 كلاسه 22 بهمن روستای روشنده رضوانشهر با 740 متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون ریال ساخته شده كه دارای سامانه گرامایشی حرارتی است.

همچنین در ادامه بهره برداری از این پروژه نمایشگاه دستاورهای دانش آموزان دخترانه هنرستان فضیلت رضوانشهر مورد بازدید مسوولان شهرستان قرار گرفت.

در این جلسات امام جمعه، فرماندار، بخشداران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهر وروستای رضوانشهر وپره سر وجمعی از اولیای دانش آموزان نیز حضور داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد