صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بی‌تفاوتی نسبت به حجاب خیانت به شهداست

واعظ برجسته کشوری با اشاره به اینکه تاکید شهدا در بیانات و وصیت‌نامه‌های خود همواره به رعایت حجاب و عفاف بوده است، گفت: بی تفاوتی نسبت به حجاب، خیانت به شهداست. حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم یادمان شهدای محله سرخبنده رشت با اشاره به اینکه جهاد در راه خدا از منظر […]

کد خبر : 10147 | 8:35 ق.ظ | ۳۱ خرداد , ۱۳۹۳

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی

واعظ برجسته کشوری با اشاره به اینکه تاکید شهدا در بیانات و وصیت‌نامه‌های خود همواره به رعایت حجاب و عفاف بوده است، گفت: بی تفاوتی نسبت به حجاب، خیانت به شهداست.
حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم یادمان شهدای محله سرخبنده رشت با اشاره به اینکه جهاد در راه خدا از منظر قرآن، هدایت شدن به حیات طیبه است، اظهار کرد: شهید در عالم خاک محدود است ولی وقتی از دنیا می‌رود، نامحدود می‌شود.
وی با بیان اینکه صاحبان اصلی حیات شهدا هستند، تاکید کرد: چنانچه همه شعور جمعی بشریت در کنار هم قرار گیرد، باز هم نمی‌توان جایگاه شهید را درک کرد.
حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، با تاکید بر اینکه برای زنده ‌نگهداشتن یاد شهید تنها نباید به برگزاری یادواره‌ها اکتفا شود، تصریح کرد: رستگاری در دنیا و آخرت نیازمند حرکت در مسیر حقی است که شهدا پیمودند.
این واعظ برجسته تهرانی، خاطرنشان کرد: باید ضمن تجدید پیمان با شهدا، گام‌های عملی در راه این مجاهدان راه خدا برداریم.
وی با اشاره به اینکه تاکید شهدا در بیانات و وصیت‌نامه‌های خود همواره به رعایت حجاب و عفاف بوده است، بیان کرد: بی تفاوتی نسبت به حجاب، خیانت به شهداست.
حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با بیان اینکه متاسفانه در برخی مواقع راه عملی شهدا در جامعه در حال اغماء قرار دارد، گفت: جامعه‌ای که در آن بی‌عفتی و بی‌حجابی گسترش یابد، جای فرار است.
این استادان حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: هرکسی که به آرمان شهدا خیانت کند، در هر جایگاه و مرتبه‌ای که باشد، باید منتظر سیلی محکمی از جانب شهدا باشد.
وی با اشاره به اینکه همه باید ضمن حضور در یادواره‌های شهدا با این مجاهدان تجدید میثاق کرده و پیمان مجدد ببندند، اذعان کرد: باید با قدرت جلوی مفاسد را بگیریم.
گفتنی است، در پایان مراسم نیز مداح اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد