صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از کتاب یادمان شهدای گیلانی هفتم تیر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره شهدای ترور در ۱۶ شهرستان گیلان خبرداد و گفت: در هفتم تیرماه امسال از کتاب یادمان شهدای هفتم تیر استان رونمایی می‌شود. احمد اسماعیلی از برگزاری یادواره شهدای ترور در 16 شهرستان گیلان خبرداد و اظهار کرد: در هفتم تیرماه امسال از کتاب یادمان شهدای […]

کد خبر : 10164 | 12:28 ب.ظ | ۱ تیر , ۱۳۹۳

شهید بهشتی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره شهدای ترور در ۱۶ شهرستان گیلان خبرداد و گفت: در هفتم تیرماه امسال از کتاب یادمان شهدای هفتم تیر استان رونمایی می‌شود.

احمد اسماعیلی از برگزاری یادواره شهدای ترور در 16 شهرستان گیلان خبرداد و اظهار کرد: در هفتم تیرماه امسال از کتاب یادمان شهدای هفتم تیر استان رونمایی می‌شود.

وی دیدار با خانواده‌های 104 شهید ترور استان را از دیگر برنانه‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر در گیلان عنوان کرد و افزود: نشست قضات استان با بنیاد شهید و دیدار باخانواده چهار شهید قاضی استان از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری مراسم گرامیداشت چهار شهیدگیلانی حادثه هفتم تیر در روز هفتم تیرماه خبرداد و گفت: مراسم یادبود شهیدان عبدالکریمی،عضدی،سرافراز و اسلامی در ساعت 10 صبح در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود و سخنران این مراسم آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان است.

اسماعیلی از برگزاری مراسمی در 5 تیرماه در راستای بزرگداشت شهدای هفتم تیر در مسجد قدس شهر رشت خبرداد و گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد