صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






همایش موزه عکس 8000 شهید استان گیلان با حضور اهالی قلم تخصصی می شود

مدیر موزه عکس 8000 شهید استان گیلان از تمامی اهالی قلم جهت حضور در همایش سایبری موزه عکس 8000 شهید استان گیلان با محوریت بصیرت در تدبیر دعوت بعمل آورد. سجاد اصغری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی […]

کد خبر : 10187 | 10:42 ق.ظ | ۳ تیر , ۱۳۹۳

شهید

مدیر موزه عکس 8000 شهید استان گیلان از تمامی اهالی قلم جهت حضور در همایش سایبری موزه عکس 8000 شهید استان گیلان با محوریت بصیرت در تدبیر دعوت بعمل آورد.

سجاد اصغری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: معظم له همگان را به فعالیت های خودجوش دعوت کرده اند و ما این حق را به خود می دهیم تا از تمام سرمایه های ارزشی این کشور بنا بر ظرفیت مان برای کمک به سیاستهای کلان نظام با فراهم کردن فضاهای هم اندیشی پیام واقعی انقلاب را به گوش تک تک افراد در سراسر کشور برسانیم.

مدیر موزه عکس 8000 شهید استان گیلان گفت: اندیشمندان اهل قلم اگر موضوع بصیرت در تدبیر را بررسی کنند به طبع به برخی از واقعیتهای اصول سیستم داری در جهان فعلی پی می برند و بصیرت را در دوره خود که عنوان شد بسیار هوشمندانه و تدبیر را بسیار ضروری می بینند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین بصیرت در تدبیر در این دوره حال بسیار حرکت مقولی در اصول مدیریت است.

اصغری با اشاره به اینکه این همایش از 21 لغایت 31 تیرماه در فضای مجازی و در تالار گفتگوی سایت موزه عکس 8000 شهید استان گیلان به آدرس http://mozeakseshohada.ir برگزار می شود از تمامی اهالی قلم جهت حضور در این همایش دعوت بعمل آورد.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد