صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان تالش

امیر امیرآبادی  در جلسه ستاد گرامیداشت هفتم تیر که در محل فرمانداری تالش برگزار شد؛ شهید بهشتی را یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد. وی در تشریح ویژه برنامه های هفته قوه قضاییه حادثه تلخ هفتم تیر را محصول پیوند لیبرالیسم ، نفاق داخلی و استکبار جهانی دانست. امیرآبادی با گرامیداشت یاد و […]

کد خبر : 10189 | 10:49 ق.ظ | ۳ تیر , ۱۳۹۳

بهشتی11

امیر امیرآبادی  در جلسه ستاد گرامیداشت هفتم تیر که در محل فرمانداری تالش برگزار شد؛ شهید بهشتی را یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی در تشریح ویژه برنامه های هفته قوه قضاییه حادثه تلخ هفتم تیر را محصول پیوند لیبرالیسم ، نفاق داخلی و استکبار جهانی دانست.

امیرآبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر افزود: اگر چه هفتم تیر یک حادثه ناگوار برای انقلاب بود ولی این حادثه نقش موثری در تکوین و تداوم انقلاب اسلامی داشت.

وی گفت: شهید بهشتی از جمله شخصیت های نادری است که مانند ستاره ای فروزان در انقلاب اسلامی می درخشد.

امیرآبادی با اشاره به برگزاری مراسم سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 نفر از شهدای هفتم تیر و گرامیداشت هفته قوه قضاییه در تالش گفت: دیدار با ائمه جمعه ، برگزاری ملاقات های حضوری با مردم ، دیدار با شهدا و ایثارگران دادگستری ، برگزاری همایش قضایی و حضور در مراسم نماز جمعه را از جمله برنامه هایی است که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه در تالش اجرا می شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد