صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراقب باشیم، حلاوت جشن های دهه فجر در زورآزمایی دولت و مجلس، به کام مردم تلخ نگردد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: باید مراقب باشیم حلاوت جشن‌های دهه فجر در زورآزمایی دولت و مجلس به کام مردم تلخ نشود. حجت‌ الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مسایل اخیر بین دولت و مجلس اظهار کرد: در حالی که مقام معظم رهبری مسئولان قوای سه‌گانه کشور را از مجادلات پرهیز کرده و توجه به برطرف کردن مشکلات مردم فرا می‌خوانند، کش و قوس جریان استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی در مجلس برای مردم سئوال ‌برانگیز است.

کد خبر : 1019 | 11:47 ق.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۱

SONY DSC

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: باید مراقب باشیم حلاوت جشن‌های دهه فجر در زورآزمایی دولت و مجلس به کام مردم تلخ نشود.
حجت‌ الاسلام مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مسایل اخیر بین دولت و مجلس اظهار کرد: در حالی که مقام معظم رهبری مسئولان قوای سه‌گانه کشور را از مجادلات پرهیز کرده و توجه به برطرف کردن مشکلات مردم فرا می‌خوانند، کش و قوس جریان استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی در مجلس برای مردم سئوال ‌برانگیز است.
وی ادامه داد: در این ایام که وزرای دولت باید برای مقابله با تحریم مغرضانه استکبار جهانی دست به دست هم دهند، زورآزمایی دولت با نمایندگان مجلس و نمایندگان مجلس با دولت حلاوت حرکت فزاینده مخترعان و دانشمندان ایرانی برای استقلال واقعی کشور را تلخ می‌کند.
این مسئول با تصریح بر اینکه مردم هرگز تنش بین مجلس و دولت را نمی‌پذیرند، خاطر نشان کرد: تمام مباحثی که در تریبون علنی مجلس طرح شد توانست خوراکی برای رادیوها و تلویزیون‌های بیگانه فراهم کند.
وی اضافه کرد: این شدت گفت‌وگوهای جدال‌آمیز در ایامی که مردم انقلاب اسلامی خود را برای سی ‌و چهارمین سال جشن پیروزی انقلاب به ویژه در 22 بهمن آماده می‌کنند برازنده مسئولان قوا و دست‌اندرکاران آن نیست.
به گفته اشجری، در ایامی که دشمن با تمام قوا عمق کینه خود را به مردم نشان داده است و قصد دارد با تحریم‌های اقتصادی جلوی پیشرفت مردم ایران را بگیرد باید خداوند را شاکر باشیم که جوانان هوشمند ایرانی با فرستادن موشک به فضا و اختراع نخستین جت جنگنده و ده ها داروی پیشرفته در حوزه درمان بیماری‌های صعب‌العلاج توانسته‌اند بزرگی مردم ایران را نسبت به تحریم‌های کور دشمنان این مرز و بوم به نمایش بگذارند.
وی به فضای سیاسی ایران اشاره کرد و گفت: در فضای سیاسی نیز زمینه‌های برائت از دشمن و تودهنی استکبار فراهم شده است تا در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن عهد و پیمان مردم با انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین بار دیگر به جهانیان نشان داده شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، زمان‌ شناسی و تحمل انقلابی و ولایت‌ پذیری را عامل وحدت خواند و یادآور شد: این عوامل سبب سربلندی ایران اسلامی است.
وی متذکر شد: دشمن می‌خواهد با تشدید اختلاف و دمیدن بر آتش تفرقه حلاوت جشن‌های دهه فجر را به کام ملت تلخ کند اما آن ها نمی‌دانند که مردم ایران با هیچ کسی عقد اخوت نبسته‌اند و تنها پیرو ولایت فقیه هستند و این عهد استوار خود را در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند.
اشجری از مسئولان اجرایی و سیاسی کشور خواست تا با درک موقعیت حساس فعلی به ‌ویژه در پیش بودن دو انتخابات آینده، همدلی بیشتری را از خود به نمایش بگذارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد