صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نشست‌های ویژه طرح صالحین در مساجد گیلان

معاون تربیت و آموزش بسیجیان سپاه قدس گیلان از برگزاری نشست‌های ویژه طرح صالحین در مساجد گیلان خبرداد و گفت: امروز بسیجی‌ها با تربیت در حلقه‌های صالحین به عنوان لایق‌ترین سربازهای مقام معظم رهبری در انجام فرامین ایشان هستند. حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن حسن‌زاده فومنی اظهار کرد: ما معتقد هستیم که بسیج و بسیجیان لایق‌ترین […]

کد خبر : 10193 | 10:59 ق.ظ | ۳ تیر , ۱۳۹۳

حلقه های صالحین50

معاون تربیت و آموزش بسیجیان سپاه قدس گیلان از برگزاری نشست‌های ویژه طرح صالحین در مساجد گیلان خبرداد و گفت: امروز بسیجی‌ها با تربیت در حلقه‌های صالحین به عنوان لایق‌ترین سربازهای مقام معظم رهبری در انجام فرامین ایشان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن حسن‌زاده فومنی اظهار کرد: ما معتقد هستیم که بسیج و بسیجیان لایق‌ترین افراد در انجام فرامین مقام معظم رهبری هستند و دنیا این را فهمیده و به همین علت خود را به هر دری می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن در یافته که در بخش سخت افزاری کاملاً ضلیل و عقب افتاده است، افزود: جهانیان در هشت سال دفاع مقدس دیدند آن روزهایی را که ما دستمان‌ خالی بود و توانستیم در مقابل تمام دنیا بیاستیم.

معاون تربیت و آموزش بسیجیان سپاه قدس گیلان با تأکید بر توان موشکی امروز جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروزه برد و قدرت موشکی ما به حدی است که مقام معظم رهبری فرمودند «غلطی از اسرائیل سر بزند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد»

حسن‌زاده فومنی تصریح کرد: هم اکنون بحث جنگ نرم است و امروزه بچه‌های بسیجی با تربیت در حلقه‌های صالحین به عنوان لایق‌ترین سربازهای مقام معظم رهبری در انجام فرامین ایشان هستند.

وی در رابطه با شجره طیبه صالحین گفت: امروز شجره طیبه صالحین جزو اولویت‌های نخست در بین مأموریت‌های بسیج است و در این حلقه‌ها مباحث تربیتی، معرفتی و بصیرتی به مشارکت اعضای حلقه مطرح می‌شود.

معاون تربیت و آموزش بسیجیان سپاه قدس گیلان در رابطه با موضوعاتی که در حلقه‌های صالحین به آن پرداخته می‌شود، خاطرنشان کرد: در حلقه‌های صالحین مباحثی مانند آموزش قرآن از جمله روخوانی و روانخوانی، ترجمه، حفظ، مفاهیم، تفسیر، بیان حدیث، بیان احکام، بازخوانی سخنان امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، موضوعات مهم هفته با شاخص کلام مقام معظم رهبری و واکاوی این موضوع که هر یک از ما در سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» چه مسئولیتی بر عهده داریم، مطرح می‌شود.

حسن‌زاده فومنی افزود: در این حلقه‌ها هر یک از افراد شرکت کننده موضوعاتی مانند اوقات فراغت، ماهواره ها و سایر امور را که به نظر خود موجب آسیب‌های اجتماعی شده مطرح و با هم گروه‌های خود بحث و گفت‌وگو می‌کند.

وی با اشاره به نحوه آموزش به بسیجی‌هایی که در این طرح شرکت می‌کنند، تصریح کرد: سطح مربیان دو مرحله از متربیان بالاتر است و در حلقه‌ها سرگروه‌ها متولی امر تعلیم و تربیت برادران و خواهران بسیجی هستند،مسئولیت هدایت و رهبری حلقه توسط سرگروه‌ها انجام می‌شود و در حلقه بالاتر سرگروه‌ها زیر نظر مربیان آموزش می‌بینند.

معاون تربیت و آموزش بسیجیان سپاه قدس گیلان اظهار کرد: در داخل حلقه مباحث آموزشی بین 45 دقیقه تا یک ساعت با محوریت مسجد و اقامه نماز جماعت مطرح می‌شود، البته بسیجی‌ها می‌توانند در منازل شهدا، تفرج گاه‌ها، کوه، سواحل و پارک‌ها تشکیل حلقه بدهند و در همان جا نماز جماعت برپا کنند.

حسن‌زاده فومنی با بیان اینکه برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باید راه شهدا را ادامه بدهیم، گفت: قبل از پایان کار حلقه صالحین در آن وصیت و یا خاطره‌ای از یکی از شهدای بزرگوار خوانده می‌شود، این کار برای این است که این محصول فرهنگ با برکت قرآن و عترت که بسیجی‌های ما می‌دانند با این تعالیم نتیجه کارشان باید به شهادت ختم بشود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد