صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت یوم الله هفتم تیر

در روزهایی که انقلاب نوپای اسلامی ایران دوران سختی را سپری می‏کرد سردمداران جنایتکار استکبار جهانی به کمک عمال و مزدوران داخلی خود روزهای خونین و ناگواری را براین ملت رقم زدند. هفتم تیر ماه از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی ایران است. روزی که هفتاد و دوتن از یاران صدیق امام(ره) که در کربلای سرچشمه […]

کد خبر : 10200 | 12:50 ب.ظ | ۳ تیر , ۱۳۹۳

شورا25

در روزهایی که انقلاب نوپای اسلامی ایران دوران سختی را سپری می‏کرد سردمداران جنایتکار استکبار جهانی به کمک عمال و مزدوران داخلی خود روزهای خونین و ناگواری را براین ملت رقم زدند. هفتم تیر ماه از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی ایران است. روزی که هفتاد و دوتن از یاران صدیق امام(ره) که در کربلای سرچشمه ایران احرام خون بستند و تا کوی عاشقان عارف به منای حق پرواز کردند؛ زهی خیال خام برای دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب که در سایه شوم غفلت خود نمی‎دانستند« ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد» و این حادثه که منجر به شهادت آیت الله شهید مظلوم دکتر بهشتی و هفتاد و دوتن از یاران صدیق و با وفای امام (ره) گردید؛ حاصل توطئه مشترک شوم و ننگین خطوط نفاق و لیبرال و تفکرات التقاطی و انحرافی و استکبار جهانی بود که با این اقدام منفورانه و ضد‌بشری چهره کریه و زشت نفاق و ضدیت با خلق که مدعی طرفداری ازآن بوده‏اند به نمایش گذاشته و رسوایی خود را رقم زدند.

این حادثه دهشتناک که بر همه دوستداران و عاشقان امام و اسلام و انقلاب بسیار سنگین بود به حذف جریان‎های التقاطی و نفاق و لیبرال منجر گردید و هیچ خللی در اراده استوار و محکم ملت بزرگ ایران بوجود نیامد بلکه ملت ایران را در برابر توطئه‏های خارجی و داخلی متحدتر و یکپارچه‏تر نمود. چهارتن از تربیت یافته‎گان مکتب توحید و شهادت و دست‏پروردگان معمار کبیر انقلاب اسلامی از سرزمین ولایتمدار گیلان شهیدان دکتر حسن عضدی؛ سیف الله عبدالکریمی؛ محمد صادق اسلامی و جواد سرافراز؛ ره یافته‎گان به وصال دوست در این حادثه هستند و این نشان از پیشگامی و انقلابی بودن مردمی دارد که شیرمردان و دلیرانی چون میرزا کوچک جنگلی را در متن زندگی مبارزاتی خود داشته و در پیروی از امام و ولایت با جان‏نثاری خود تا آخرین نفس ایستادگی و مقاومت می‎کنند و به فیض عظمای شهادت می‏رسند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای انقلاب اسلامی، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو کبوتر خونین بال، از همه مردم ولایتمدار استان گیلان دعوت می نماید در این شرایط حساس که شاهد شکل‏گیری گروهک‏های تروریستی نوین سلفی‏ها از جمله داعش و قتل عام مردم بی گناه و مسلمانان بی دفاع خصوصاً سوریه و عراق هستیم، ضمن محکوم نمودن این حرکت‏های ضد انسانی با حضور خود در مراسم مربوط به این روز به‌یاد ماندنی، بیعتی مجدد با آرمان‌های شهدای هفتم تیر و رهبر کبیر انقلاب اسلامی به‌ویژه ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری داشته باشند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد