صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عدم اتحاد دنیای اسلام به خاطر نداشتن نعمت ولایت فقیه است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به سبب نعمت ولایت فقیه آنچه که در کشورهای همسایه رخ داده در ایران روی نمی‌دهد، اعلام کرد: عدم اتحاد دنیای اسلام به خاطر نداشتن نعمت ولایت فقیه است. سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: استکبار در کشورهای اسلامی هر کاری بخواهد می‌کند و مسلمانان […]

کد خبر : 10213 | 11:29 ق.ظ | ۵ تیر , ۱۳۹۳

محمدی هامون

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به سبب نعمت ولایت فقیه آنچه که در کشورهای همسایه رخ داده در ایران روی نمی‌دهد، اعلام کرد: عدم اتحاد دنیای اسلام به خاطر نداشتن نعمت ولایت فقیه است.

سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد: استکبار در کشورهای اسلامی هر کاری بخواهد می‌کند و مسلمانان را به جان هم می‌اندازد و این اتحاد نداشتن مسلمانان به خاطر نداشتن ولایت فقیه است.

وی اطاعت پذیری را در ارتباط با ابراز محبت و ارادت به ولایت فقیه بسیار مهم دانست و گفت: در کشورهایی که با جنگ داخلی و آشوب و ترور دست و پنجه نرم می‌کنند شهدا و رزمندگانی وجود ندارند که خودشان را تماماً در اختیار ولایت فقیه قرار دهند.

محمدی، ولایت فقیه را یکی از برکات بزرگ الهی برای کشور خواند و خاطرنشان کرد: به سبب نعمت ولایت فقیه نمونه آنچه که در کشورهای همسایه رخ داده در ایران روی نمی‌دهد.

وی شهدا و فرهنگ شهادت را پشتوانه ملت ایران توصیف کرد و گفت: آنچه در حماسه زندگی شهدای ایران اسلامی شکل گرفت در ایثار و گذشت و خدامحوری خلاصه می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به فداکاری‌ها و زحمات نیروهای حفاظت اطلاعات در دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای حفاظت اطلاعات ستون عملیات‌ها بودند.

وی عملیات والفجر هشت در جزیره استراتژیک فاو را نمونه فعالیت‌های حفاظت اطلاعات برشمرد و گفت: با تلاش‌های حفاظت اطلاعات برای تدارک یک عملیات ساحل به ساحل که هرگز با اصل غافلگیری همراه نیست، توانستیم از اصل غافلگیری استفاده کنیم و انتقام خرمشهر را در فاو از بعثی‌ها بگیریم.

محمدی تاکید کرد: سپاه پاسداران حافظ انقلاب و دستاوردهای آن است و حوزه حفاظت اطلاعات، حافظ سپاه است.

وی با اشاره به تهدیدهای پیدا و پنهان غرب مبنی بر استفاده گزینه نظامی علیه ایران، گفت: ایران اسلامی سرافراز و مستحکم ایستاده و هیچ کشوری قادر نیست از زمین، دریا و هوا با قابلیت‌های رزمندگان ایران قدرت تقابل داشته باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: سلاح‌هایی داریم که برای دشمن ناشناخته است و ممزوج با اعتقاد و ایمان رزمندگان ایرانی است.

سردار محمدی تصریح کرد: توانمندی در خدمت ایمان و تقوا باعث شده تا در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد