صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نظام اسلامی الگوی حراست از انقلاب را به سراسر جهان ارسال کرده است

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرت حقیقی سپاه پاسداران، اقتدار معنوی است،گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مهر تأیید بر کارنامه چندین ساله سپاه زده‌اند. حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارمندان سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: سپاه در همه […]

کد خبر : 10215 | 11:36 ق.ظ | ۵ تیر , ۱۳۹۳

IMAGE635393660994888523

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرت حقیقی سپاه پاسداران، اقتدار معنوی است،گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مهر تأیید بر کارنامه چندین ساله سپاه زده‌اند.

حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی، مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع کارمندان سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: سپاه در همه عرصه‌ها و در طول این سال ها، کارنامه درخشانی در انقلاب اسلامی از خود نشان داده است.

وی به توصیفات و تمجیدات امام راحل(ره) نسبت به سپاه اشاره و تاکید کرد: امام خمینی(ره) همواره به شجره طیبه بسیج و سپاه تاکید ویژه داشتند و هیچ نهاد انقلابی به این میزان از امام(ره) توصیف دریافت نکرده است.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه سخنان امام خمینی(ره) از روی اساس و حکمت است، تصریح کرد: نقش سپاه در همه میدان‌ها و در تهدیدات سه‌گانه سخت مانند جنگ تحمیلی، نیمه سخت مانند فتنه 88 و تهدیدات نرم بی‌بدیل است.

مهر تأیید رهبری بر کارنامه چندین ساله سپاه پاسداران

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز راه و خط امام(ره) را مورد تاکید قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: رهبری مهر تایید بر کارنامه چندین ساله سپاه پاسداران زده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه فتنه 88، اگر بر هر کشوری غیر از ایران اجرایی می‌شد، قطعا به پیروزی می‌رسید، افزود: اقتدار سپاه پاسداران باعث شد انقلاب اسلامی از همه توطئه‌ و فتنه‌های آشکار در کف خیابان‌ها، عبور کند.

حجت‌الاسلام ادیانی به شعار مردم سالاری و دموکراسی آمریکایی اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه در کشور عراق، فرد مورد نظر استکبار و آمریکا از صندوق‌های رأی بیرون نیامد، با بهانه دموکراسی کشور عراق را ناامن و به چالش کشیدند.

نظام اسلامی الگوی حراست از انقلاب را به سراسر جهان ارسال کرده است

وی با بیان اینکه نظام مقدس اسلامی الگوی حراست از انقلاب را به سراسر جهان فرستاده است، اظهار کرد: این الگو موجب شکست تروریست‌ها در سوریه و اسرائیل در مقابل حزب‌الله شده است.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی تلاش دارد که تمدن اسلامی و بشریت را به سرمقصود خود هدایت کند.

وی با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی، برپایی تمدن بزرگ اسلامی است، بیان کرد: نخستین پدیده اجتماعی در طول تاریخ بشریت بعد از بعثت پیامبر اکرم(ص)، انقلاب اسلامی ایران بود.

جمهوری اسلامی متکی به ایمان، خواست و انگیزه درونی مردم است

حجت‌الاسلام ادیانی، افزود: اساس و پایه جمهوری اسلامی ایران متکی به ایمان، فطرت و خواست و انگیزه درونی مردم است.  وی با بیان اینکه یکی از اصول انقلاب اسلامی، حمایت از مستضعفین در مقابل ظالمان و عدم اتکا به غرب و شرق بود، تأکید کرد: به فشل الهی امروز نشانه‌های افول و نزول آمریکا و در مقابل اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مشاهده می‌کنیم.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه سرمایه معنویت سبب شد که سپاه کارنامه درخشانی در طول سی و پنج سال انقلاب اسلامی از خود نشان دهند، اذعان کرد: قدرت حقیقی سپاه، اقتدار معنوی آن است.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد