صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هشت ویژه برنامه در ماه رمضان امسال از صداوسیمای گیلان پخش می شود

محسن نصرپور بیان کرد: در ماه مبارک رمضان هر روز پنج برنامه از رادیو و پنج برنامه از تلویزیون گیلان ویژه این ماه پخش می شود. وی ادامه داد: «بامداد عشق» ویژه برنامه سحر و «یک نفس تا خدا » ویژه برنامه افطار سیمای مرکز گیلان است. مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: ویژه […]

کد خبر : 10327 | 10:30 ق.ظ | ۹ تیر , ۱۳۹۳

timthumb

محسن نصرپور بیان کرد: در ماه مبارک رمضان هر روز پنج برنامه از رادیو و پنج برنامه از تلویزیون گیلان ویژه این ماه پخش می شود.

وی ادامه داد: «بامداد عشق» ویژه برنامه سحر و «یک نفس تا خدا » ویژه برنامه افطار سیمای مرکز گیلان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: ویژه برنامه « ترتیل قرآن » هر روز به مدت یک ساعت از ساعت 30: 14 از مصلای رشت به طور زنده ویژه برنامه « تفسیر قرآن» در بیت آیت الله قربانی نماینده معظم ولی فقیه در گیلان هر شب ضبط و از شبکه باران پخش می شود.

نصرپور با بیان اینکه رادیو نیز در این ماه برنامه های متنوع پخش می کند، گفت: « ماه باران » عنوان برنامه رادیویی ویژه افطار است که هر روز به مدت 90 دقیقه و « تمنای وصال» ویژه برنامه سحر به مدت 120 دقیقه از رادیو گیلان پخش می شود.

وی اضافه کرد: همچنین ویژه برنامه های « ترتیل قرآن » هر روز به مدت یک ساعت از ساعت 30 : 14 از مصلای رشت به طور زنده و ویژه برنامه « تفسیر قرآن » نیز در بیت آیت الله قربانی نماینده معظم ولی فقیه در گیلان هر شب از رادیو گیلان پخش می شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد