صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مسابقه سراسری دانش آموزی “خدا با من سخن گفت” در گیلان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: مسابقه سراسری دلنوشته‌‌ای از آیه‌های اثرگذار قرآن بر دانش آموزان در ماه مبارک رمضان تحت عنوان ” خدا با من سخن گفت” به صورت سراسری در گیلان برگزار می‌شود. اسماعیل جانعلی‌پور در نشست با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان در […]

کد خبر : 10337 | 8:55 ق.ظ | ۱۰ تیر , ۱۳۹۳

جانعلی پور14

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: مسابقه سراسری دلنوشته‌‌ای از آیه‌های اثرگذار قرآن بر دانش آموزان در ماه مبارک رمضان تحت عنوان ” خدا با من سخن گفت” به صورت سراسری در گیلان برگزار می‌شود.

اسماعیل جانعلی‌پور در نشست با خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این اتحادیه در نظر دارد مسابقه  سراسری «خدا با من سخن گفت» را در ماه مبارک رمضان ویژه دانش اموزان سراسر کشور برگزار کند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ختم قرآن انجام می‌شود، افزود: دانش اموزان علاقمند برای شرکت در این مسابقات باید در ماه مبارک رمضان آیاتی را که با آن ارتباط بیشتری برقرار کردند را  به همراه دلنوشته‌ای مربوط به همان آیه به آدرس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان ارسال کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان با اشاره به اینکه معلت ارسال آثار 16 مرداد امسال است، گفت: به سه نفر از برگزیدگان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

جانعلی‌پور با بیان اینکه فرم مسابقه در سایت  www.hamsangaran.ir قرار دارد، تصریح کرد: دانش آموزان علاقمند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه و علاوه بر دریافت فرم شرکت در مسابقه نمونه پرشده آن را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه میهمانی خداست و این میهمانی با میهمانی‌های انسان‌ها متفاوت است، خاطرنشان کرد: میهمانی‌های انسان بر اساس زیورآلات، تجملات و خوردنی‌ها شکل می‌گیرد در حالی‌که در میهمانی خداوند روح عبودیت و معنویت جاری است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان با بیان اینکه  اگر کسی در ماه مبارک رمضان تمرین کند که بنده خدا باشد و غیر از خدای سبحان در برابر دیگران تعظیم نکند، به بهترین توشه رسیده است، تصریح کرد: انسان در این ماه فرصت دارد تا یقین کند که تمام امور به دست خداوند است و هر چه بشر در زندگی خود به دنبال آن باشد، با توکل و توسل به درگاه الهی دست‌یافتنی است.

جانعلی‌پور افزود: انسان در ماه رمضان باید بیاموزد چگونه در برابر خداوندی که تمام مخلوقات به وجود او وابسته هستند، کرنش کرده و از این طریق اعتماد به نفس خود را افزایش دهد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد