صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انحراف مسلمانان از هویت و مذهب هدف مدیریت رسانه ای صهیونیسم

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا هدف مدیریت رسانه‌ایی صهیونیسم را انحراف مسلمانان از هویت، مذهب و فرهنگ بومی خود اعلام کرد. حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا در کارگاه آموزشی آسیب‌ها و مضرات ماهواره که با حضور نمایندگان و مسئولان ادارت و نهادهای بندر آستارا در ایستگاه تقویت […]

کد خبر : 10433 | 12:11 ب.ظ | ۱۷ تیر , ۱۳۹۳

IMAGE635027473363639545

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا هدف مدیریت رسانه‌ایی صهیونیسم را انحراف مسلمانان از هویت، مذهب و فرهنگ بومی خود اعلام کرد.

حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا در کارگاه آموزشی آسیب‌ها و مضرات ماهواره که با حضور نمایندگان و مسئولان ادارت و نهادهای بندر آستارا در ایستگاه تقویت فشار گاز چلوند قره سو این شهرستان برگزار شد بر حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: از بزرگترین آسیب‌های جامعه امروزی ماهواره است.

وی به نفوذ یهودیان صهیونیسم در تمام کشورهای دنیا و رواج نماد شیطان پرستی توسط آنان اشاره و هدف مدیریت رسانه‌ای صهیونیسم را انحراف مسلمانان از هویت، مذهب و فرهنگ بومی خود عنوان کرد.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا اضافه کرد: هم اکنون 110 کانال ماهواره ای فارسی زبان در دنیا بر ضد نظام جمهوی اسلامی ایران برنامه پخش می کنند که همه باید نسبت به توطئه آنان آگاه باشیم.

حجت الاسلام شعبانی مهر به جنگ نرم سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای دشمن علیه نظام و ملت ایران اشاره و هدف دشمن را تغییر سبک زندگی و رفتار مسلمانان در جهت اهداف استعماری و استتثماری خود عنوان کرد.

وی شبه افکنی در مفاهیم دینی مثل حجاب، نجابت، اخلاق و …، تغییر ارزش‌ها و باورهای اسلامی به صورت مستقیم و غیرمستقیم، تبلیغ مسیحیت در سطح گسترده، سیاه نمایی فعالیت و عملکرد دولت، آرمان شهرسازی و ایده آل نشان دادن زندگی در غرب و سوق دادن مخاطب ایرانی برای زندگی در خارج از ایران و تغییر شیوه زندگی مخاطبان به سمت سبک غربی و… را از آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای به ویژه شبکه‌های فارسی زبان دانست.

 مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان کرد: شادی نادرست، ترویج عیش و نوش، خشونت، ترویج استفاده از مشروبات الکلی و ترویج بی بند و باری اخلاقی و گسترش ارتباطات غیرشرعی میان دو جنس مخالف، تبلیغ شیطان پرستی و ترویج مصرف گرایی از انگیزه‌های دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای غربی و نیز فارسی زبان است.

حجت الاسلام شعبانی مهر در پایان بر حفظ ارزش‌های اسلامی و ادامه راه شهداء برای کسب عزت و سربلندی مسلمانان برای رسیدن به حکومت جهانی مهدی موعود(عج) تاکید کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد