صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






زندگینامه 45 بانوی شهیده گیلان در طرح “لشکر فرشتگان” مورد بررسی قرار می‌گیرد

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از بررسی زندگی نامه 45 بانوی شهیده، مجاهد و مبارز استان خبر داد.  اسماعیل جانعلی‌پور در مصاحبه با خبرنگاران از اجرای طرح لشکر فرشتگان در سطح 16 قرارگاه ویژه دختران در استان خبر داد و افزود: این طرح با مشارکت 500 دانش آموز دختر استان از ابتدای […]

کد خبر : 10449 | 9:39 ق.ظ | ۱۸ تیر , ۱۳۹۳

جانعلی پور14

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از بررسی زندگی نامه 45 بانوی شهیده، مجاهد و مبارز استان خبر داد.

 اسماعیل جانعلی‌پور در مصاحبه با خبرنگاران از اجرای طرح لشکر فرشتگان در سطح 16 قرارگاه ویژه دختران در استان خبر داد و افزود: این طرح با مشارکت 500 دانش آموز دختر استان از ابتدای ماه مبارک رمضان در سطح 16 قرارگاه ویژه دختران آغاز شده است.

وی همچنین اظهارداشت: زندگی نامه تعداد 45 نفر از بانوان شهیده، مجاهد و مبارز استان در سال‌های انقلاب و دفاع مقدس تا پایان طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: این طرح شامل سه مرحله اصلی تکمیل دفترچه، وبلاگ نویسی(قرارگاهی) و برگزاری یادواره (شهری) است.

وی افزود: دانش‌آموزان در دفترچه مزبور به ثبت خاطرات کوتاهی از زندگی زنان مجاهد می‌ پردازند.

جانعلی‌پور تصریح کرد: بخش دیگر این دفترچه به مصاحبه با یک خانم راوی ایثارگر (خانواده شهدای زن، همسر شهید یا جانباز، امدادگر، اسیر یا جانباز زن و…) اختصاص دارد.

وی اذعان داشت:  مطالعه، بخش دیگر این دفترچه است که در این قسمت دانش آموزان تعدادی از کتاب ‌های حوزه دفاع مقدس را مطالعه می‌کنند و به سؤالاتی در این زمینه پاسخ می ‌دهند.

 رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان همچنین افزود: در پایان این دفترچه به شیوه‌ های جنگ امروزی، راه‌‌های مبارزه در این جنگ و نقش ویژه زنان پرداخته شده است.

وی اظهارداشت: بر اساس این طرح، دانش‌آموزان پس از طی مراحل ذکر شده باید برای معرفی زن مبارزی که درباره آن به تحقیق پرداخته‌اند، یک وبلاگ ایجاد کنند.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان اذعان داشت:  این وبلاگ باید بطور حتم در سایت تبیان (http://tebyan.net) ایجاد شود.

وی تصریح کرد: با استفاده از مستندات دانش‌ آموزان، یادواره شهدا در سطح مدارس و شهرستان‌ ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طرح لشگر فرشتگان به همت معاونت خواهران اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانش‌ آموزان برای معرفی زن مجاهد مسلمان و با نگاه ویژه‌ به شهدای زن برای دانش‌ آموزان دختر استان همزمان با سراسر کشور اجرایی شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد