صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نخستين اعتکاف رمضانيه دانش آموزي در گیلان

اولين اعتکاف رمضانيه ويژه دانش آموزان، همزمان با سراسر کشور در استان گيلان برگزار مي شود. عمران کرمي رييس سازمان دانش آموزي استان گيلان در گفتگو با خبرنگار آريا با بيان اينکه سال‌هاي گذشته، اعتکاف دانش آموزي در ماه‌هاي رجب و شعبان برگزار مي‌شد گفت: ثبت نام از دانش آموزان گيلاني براي شرکت در اولين […]

کد خبر : 10451 | 9:42 ق.ظ | ۱۸ تیر , ۱۳۹۳

اعتکاف

اولين اعتکاف رمضانيه ويژه دانش آموزان، همزمان با سراسر کشور در استان گيلان برگزار مي شود.
عمران کرمي رييس سازمان دانش آموزي استان گيلان در گفتگو با خبرنگار آريا با بيان اينکه سال‌هاي گذشته، اعتکاف دانش آموزي در ماه‌هاي رجب و شعبان برگزار مي‌شد گفت: ثبت نام از دانش آموزان گيلاني براي شرکت در اولين اعتکاف رمضانيه آغاز شده است.
وي برگزاري اعتکاف دانش آموزي را يکي از فعاليت‌هاي زيباي اين سازمان دانست و افزود: با اجراي اينگونه برنامه‌ها در جهت تقويت بنيه معنوي دانش آموزان گام برمي‌داريم.
کرمي اعتکاف رمضانيه را ويژه دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوره اول و دوم دانست و تصريح کرد: علاقه‌مندان مي‌توانند براي نام‌نويسي در اين مراسم معنوي به سازمان دانش آموزي شهرستان‌ها و مناطق مراجعه کنند.
وي با بيان اينکه پيش بيني ما بر اين است که يک‌هزار دانش آموز در اين طرح شرکت کنند، افزود: براي شرکت دانش آموزان در اين مراسم معنوي در هر منطقه يک مسجد و در مرکز استان دو مسجد در نظر گرفته شده است.
کرمي، ترويج و تعميق اسلام ناب محمدي، انس الفت بيشتر دانش آموزان با ائمه و پاسخگويي به سئوالات ديني نوجوانان و جوانان را از اهداف آيين اعتکاف عنوان کرد و ادامه داد: تقويت روحيه معنوي، خودباوري و صبر در بين دانش آموزان، تقويت روحيه خودسازي، تزکيه و تهذيب نفس و حضور فعال دانش آموزان در برنامه‌هاي مذهبي از اهداف اين برنامه است.
وي، اجراي طرح اعتکاف دانش آموزي را ملي اعلام کرد و افزود: همراه با برگزاري اعتکاف فعاليت‌هاي فرهنگي نيز در مساجد انجام مي‌شود که قرائت ادعيه و ختم قرآن، دعوت از سخنران‌هاي برتر و… بخش مهمي از برنامه‌هاي اعتکاف دانش آموزي است.
مسئول سازمان دانش آموزي گيلان در ادامه از تهيه بسته‌هاي فرهنگي مناسب براي دانش آموزان شرکت کننده، برنامه ريزي براي مشارکت دانش آموزان در اجراي برنامه‌ها از جمله قرائت قرآن کريم و مسابقه‌هاي فرهنگي در ويژه برنامه اعتکاف رمضانيه خبر داد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد