صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت الله امینیان: نبوغ آیت‌الله محمدی‌گیلانی در مسائل فقهی برجسته بود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نبوغ و خلاقیت آیت‌الله محمد محمدی‌گیلانی در مسائل فقهی بسیار برجسته بود. آیت‌الله محمدعلی امینیان در جمع خبرنگاران با تسلیت ارتحال فقیه عظیم‌الشأن و یار صدیق و وفادار امام (ره) و مقام معظم رهبری اظهار کرد: ارتحال آیت‌الله محمد محمدی‌گیلانی موجب تاسف و تألم شدید شده است. […]

کد خبر : 10478 | 8:28 ق.ظ | ۱۹ تیر , ۱۳۹۳

گیلانی15

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نبوغ و خلاقیت آیت‌الله محمد محمدی‌گیلانی در مسائل فقهی بسیار برجسته بود.

آیت‌الله محمدعلی امینیان در جمع خبرنگاران با تسلیت ارتحال فقیه عظیم‌الشأن و یار صدیق و وفادار امام (ره) و مقام معظم رهبری اظهار کرد: ارتحال آیت‌الله محمد محمدی‌گیلانی موجب تاسف و تألم شدید شده است.

وی محمدی‌گیلانی را فقیه بزرگواری توصیف کرد که در علم، تقوا و تهذیب نفس گوی سبقت را از دیگران ربوده بود و افزود: محمدی‌گیلانی در نبوغ و خلاقیت مسائل فقهی بسیار برجسته بود.

امینیان با اشاره به دوران تحصیل محمدی‌گیلانی، خاطرنشان کرد:  محمدی‌گیلانی هم‌مباحثه گران‌قدر علمی با بنده بود و از نزدیک ابتکار و نوآوری‌های بسیار دقیقی را از ایشان مشاهده کردم.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه محمدی‌گیلانی را شخصیتی بزرگ برای انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: محمدی‌گیلانی عمر گران‌قدر خود را در راه اهداف عالی امام (ره) و مقام معظم رهبری سرمایه‌گذاری کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد