صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نام آیت‌الله محمدی‌گیلانی به عنوان یک فقیه و مجاهد، بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نام آیت‌الله محمدی‌گیلانی به عنوان یک فقیه و مجاهد، بر تارک ایران اسلامی ما می‌درخشد و ایشان گنجینه‌‌ای از فقاهت و علوم اهل بیت (ع)، عدالت و استوار بر پیروی از ولایت فقیه بود. حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با تسلیت رحلت درگذشت آیت‌‌الله محمدی‌گیلانی […]

کد خبر : 10491 | 7:55 ق.ظ | ۱۹ تیر , ۱۳۹۳

اشجری105

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نام آیت‌الله محمدی‌گیلانی به عنوان یک فقیه و مجاهد، بر تارک ایران اسلامی ما می‌درخشد و ایشان گنجینه‌‌ای از فقاهت و علوم اهل بیت (ع)، عدالت و استوار بر پیروی از ولایت فقیه بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با تسلیت رحلت درگذشت آیت‌‌الله محمدی‌گیلانی اظهار داشت: آیت‌الله محمدی‌گیلانی فقیه و مدرس حوزه علمیه قم در طول عمر با برکت خود گنجینه‌ای از فقاهت، دانش و علم اهل بیت (ع) را به یادگار گذاشت.

وی با بیان اینکه آیت‌الله محمدی‌گیلانی در عدالت و استواری بر حق و پیروی از ولی فقیه استوار بود، تصریح کرد: این صفات آیت‌الله محمدی‌گیلانی را جزو الگوهای راستین حقیقت‌‌طلبی و فقاهت میهن اسلامی قرار داده بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: پای‌مردی آیت‌الله گیلانی در پیش از انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های مادی‌گرایان در نگارش مقاله‌ها و پاسخ به شبهات آنها در سالنامه مکتب اسلام نشان از فضیلتی می‌داد که او به عنوان یک روحانی جوان در دهه 40 شمسی ثبت و ضبط کرده است.

وی با اشاره اینکه روشنگری این  عالم وارسته موجب همگرایی بسیاری از مسلمانان و رد شبهات شد، تصریح کرد: در ایام پیروزی انقلاب اسلامی نام این عالم مجاهد با حضور در تمام عرصه‌های دفاع از ارزش‌ها به عنوان یک فقیه و مجاهد بر تارک میهن اسلامی ما می‌درخشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری خاطرنشان کرد: با آغاز فتنه منافقان این روحانی مبارز در برابر زیاده‌خواهی‌‌های گروهک گمراه منافق ایستادگی کرد و برای احقاق عدالت و استواری نظام اسلامی حتی در مقابل فرزندان خود ایستاد و آنها را به مجازات رساند.

وی آیت‌الله محمدی‌گیلانی را عالمی وارسته، سخت‌کوش و استوار خواند و یادآور شد: وی در مقابل هیچ‌کدام از فتنه‌های دوران از خود نرمش نشان نداد و همواره مدافع ولایت و برقراری حاکمیت اسلام بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان متذکر شد: درگذشت آیت‌الله محمدی‌گیلانی دردی جانکاه برای تمام شاگردان و ارادتمندان وی و دوستداران نظام مقدس اسلامی است.

وی یادآور شد: زندگی سراسر معنوی آیت‌الله محمدی‌‌گیلانی حقیقتی روشن از درک حقانیت اسلام ناب محمدی (ص) است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد