صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برنامه های عفاف و حجاب با محوریت صیانت از حقوق شهروندی اجرا می شود

مسوول فرهنگی کتابخانه های عمومی استان گیلان عنوان کرد : برنامه های عفاف و حجاب این نهاد با محوریت صیانت از حقوق شهروندی اجرا می شود . ˈجلال فردی مقدمˈ افزود : از سوی امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با توجه به اهمیت این […]

کد خبر : 10525 | 8:49 ق.ظ | ۲۱ تیر , ۱۳۹۳

حجاب50

مسوول فرهنگی کتابخانه های عمومی استان گیلان عنوان کرد : برنامه های عفاف و حجاب این نهاد با محوریت صیانت از حقوق شهروندی اجرا می شود .

ˈجلال فردی مقدمˈ افزود : از سوی امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب با توجه به اهمیت این موضوع در جامعه اجرا خواهد شد.

وی از برگزاری کانون ادبی شعر با محوریت عفاف و حجاب ، سیر مطالعاتی با موضوع دستاوردهای عفاف و حجاب در جامعه ، برگزاری نقد کتاب ، برگزاری نمایشگاه کتاب با آثاری از نویسندگان مرتبط با موضوع پیش گفته را بخشی از این برنامه ها عنوان کرد.

وی مسابقات مکتوب شهرستانی با موضوع عفاف و حجاب، ارسال پیامک برای کاربران و اعضاء با محوریت سخنان بزرگان دین و اخلاق در روز عفاف و حجاب را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برشمرد.

بیست و یک تیرماه روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد