صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت آیت الله محمدی گیلانی در شهر رودسر برگزار شد

مراسم بزرگداشت عالم مجاهد مرحوم آیت الله محمد محمدی گیلانی با حضور جمعی از مسوولان، روحانیان و مردم در زادگاهش شهرستان رودسر برگزار شد. مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم از مرحوم محمدی گیلانی به عنوان یکی از چهره های برجسته انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: ایشان از سرمایه های عظیم […]

کد خبر : 10545 | 8:36 ق.ظ | ۲۲ تیر , ۱۳۹۳

محمدی گیلانی

مراسم بزرگداشت عالم مجاهد مرحوم آیت الله محمد محمدی گیلانی با حضور جمعی از مسوولان، روحانیان و مردم در زادگاهش شهرستان رودسر برگزار شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم از مرحوم محمدی گیلانی به عنوان یکی از چهره های برجسته انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: ایشان از سرمایه های عظیم انقلاب و نظام بودند که یاد و خاطره او هیچگاه از قلوب ملت ایران پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ˈجمال یاریˈافزود: وی در طول مدت حیات خود خدمات فراوانی برای اعتلای اسلام و دین انجام دادند و در این راه جاودانه شد.

وی مرحوم محمدی گیلانی را از تربیت یافتگان مکتب توحید و اهل بیت برشمرد و اظهار کرد: این مرد خدا در ادبیات، منطق، فقه، اصول ، تفسیر، فلسفه، عرفان، اخلاق و در همه علوم صاحب نظر، قلم و بیان بود و شاگردانی فراوانی را تربیت و تحویل جامعه اسلامی داد و امروز آنها منشا خدمات ارزنده برای اسلام و نظام هستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود از مرحوم محمدی گیلانی به عنوان مجری عدالت نام برد و بیان داشت: ایشان با تمام وجود در راه اجرا و تحقق عدالت اجتماعی تلاش کرد.

آیت الله محمد محمدی گیلانی که از اواخر اردیبهشت ماه به دلیل عفونت ریه در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود، بامداد چهارشنبه هجدهم تیرماه در سن 86سالگی دعوت حق را لبیک گفت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد