صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فیوضات ماه رمضان فرصتی برای تحولات اساسی درونی انسان است

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: با بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان باید شاهد تحولات اساسی درونی خود بوده و با روحیه مضاعفی در راستای خدمت به نظام جامعه اسلامی گام برداریم. سیده حمیرا ذکی پور، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان […]

کد خبر : 10548 | 8:45 ق.ظ | ۲۲ تیر , ۱۳۹۳

سیده حمیرا ذکی پور

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: با بهره گیری از فیوضات ماه مبارک رمضان باید شاهد تحولات اساسی درونی خود بوده و با روحیه مضاعفی در راستای خدمت به نظام جامعه اسلامی گام برداریم.

سیده حمیرا ذکی پور، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تمامی درهای رحمت بر روی مخلوقات گشوده شده استگفت: باید از تمامی فرصت‌های این ماه بهره جست و در راستای جلب رضایت خالق هستی از هیچ کوشش دریغ نکرد.

 وی ابراز امیدواری کرد: باید بتوانیم به بهره گیری از فیوضات این ماه مبارک شاهد تحولات اساسی درونی خود بوده و با روحیه مضاعف در راستای خدمت به نظام جامعه اسلامی گام برداریم.

 ذکی پور تصریح کرد: در این ماه مبارک دستان شیاطین بسته و درهای رحمت الهی گشوده می شود تا انسان فرصتی پیدا کند تا خداشناسی، قرب الهی و عبودیت و بندگی خدا را بهتر تجربه کند.

 وی با اشاره به اینکه، کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش ساعات آغازین کار اداری خود را با تجمع در مسجد قدس که در جوار این اداره کل قرار دارد با تلاوت یک جزء از کلام الله مجید آغاز می کنند، افزود: در این جلسه معنوی که با حضور انبوه همکاران و در نشاط صبحگاهی برگزار می‌شود، ترکیبی از تالیان منتخب فرهنگی و دانش آموز به تلاوت می پردازند.

ذکی پور تصریح کرد: اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و بیان احادیث و روایات از سوی امام جماعت در بین دو نماز، برگزاری محافل انسی با قرآن و عترت در طول ماه مبارک رمضان در شهرستان‌ها و مناطق و همچنین به صورت متمرکز در مرکز استان از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک است.

 وی افزود: در این برنامه‌های معنوی با بهره گیری از همکاران فرهنگی و همچنین دانش آموزانی که حائز رتبه‌های برتر مسابقات قرآنی هستند توسط اداره قرآن، نماز و عترت، بسیج فرهنگیان و دانش آموزی، انجمن اولیاء و مربیان و همچنین استعدادهای درخشان در قالب‌های مختلف تلاوت، ترتیل، همخوانی و تواشیح برگزار می‌شود.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد