صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نمایشگاه “روز خوب خدا” در بندر آستارا برپا می شود

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا از برپایی نمایشگاه “روز خوب خدا”  به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد. صابر فرضی‌زاد، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا با بیان این مطلب، گفت: این نمایشگاه در محل پارک ملی بندر آستارا و در هفته پایانی ماه مبارک […]

کد خبر : 10551 | 9:04 ق.ظ | ۲۲ تیر , ۱۳۹۳

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا از برپایی نمایشگاه “روز خوب خدا”  به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

صابر فرضی‌زاد، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا با بیان این مطلب، گفت: این نمایشگاه در محل پارک ملی بندر آستارا و در هفته پایانی ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در این کانون را در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان عضو کانون با آموزه‌های دینی و احکام و فلسفه ماه پر خیر و برکت رمضان دانست و تصریح کرد: نمایشگاه ‘روز خوب خدا ‘ با محوریت برنامه‌های فرهنگی‌، هنری و ادبی و با موضوع روزه برپا می‌شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا اثرگذاری معنوی و مذهبی روی کودکان و ایجاد انگیزه‌های مضاعف در مخاطبان و کارآمد کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری این کانون را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: آثار 200 عضو این کانون در این نمایشگاه در معرض مخاطبان و شهروندان آستارایی قرار می‌گیرد.

 وی غرفه نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، تئاتر عروسکی، کاردستی، کتابخوانی، قصه گویی و نمایش خلاق را از غرفه‌های نمایشگاه مذکور ذکر کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقات علمی، برنامه‌های ادبی شامل شعر و شعرنویسی و کارگاه ادبی، نمایشگاه قرآنی تبیین نماز و روزه از دیگر غرفه‌های نمایشگاه ‘ روز خوب خدا ‘ در آستارا است.

فرضی زاد گفت: در طول تابستان امسال یک‌هزار و 500 کودکان و نوجوانان آستارایی در رده های سنی 6 تا 16 سال از کلاس‌ها و برنامه‌های این کانون بهره می‌برند.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد