صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روز جهانی قدس امسال شاهد یکی از فجیع‌ترین نسل کشی‌ها در طول تاریخ است

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: روز جهانی قدس امسال درحالی از راه می‌رسد که وجدان‌های آگاه مردم جهان شاهد یکی از فجیع‌ترین نسل کشی‌ها و قتل و غارت‌های صهیونیست در طول تاریخ منحوس خود است.  مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان طی پیامی در خصوص فرار رسیدن روز جهانی قدس از […]

کد خبر : 10830 | 8:48 ق.ظ | ۱ مرداد , ۱۳۹۳

حاجتی50

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: روز جهانی قدس امسال درحالی از راه می‌رسد که وجدان‌های آگاه مردم جهان شاهد یکی از فجیع‌ترین نسل کشی‌ها و قتل و غارت‌های صهیونیست در طول تاریخ منحوس خود است.

 مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان طی پیامی در خصوص فرار رسیدن روز جهانی قدس از فرهنگیان، دانش آموزان و آحاد مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت کنند.

 حاجتی بیان کرد: روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می‌رسد که وجدان‌های آگاه مردم جهان شاهد یکی از فجیع‌ترین نسل کشی‌ها و قتل و غارت‌های دژخیمان صهیونیست در طول تاریخ حیات منحوس خود است، کشتاری سبوعانه، بی‌رحمانه و بی‌شرمانه علیه کودکان، زنان و آورگان مظلوم غزه، نشانه درماندگی و استیصال صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی است.

 وی اظهار کرد: آموزش و پرورش گیلان با بهره‌گیری از یادگار ارزشمند و میراث گرانبهای امام راحل عظیم‌الشأن، اعلام می‌دارد که امروز به رغم همه تلاش‌های گسترده لابی‌های قدرتمند صهیونیستی به همراه حمایت‌های اربابان زورگوی استکباری، مسأله فلسطین به عنوان مسأله‌ای دینی و مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام و بلکه آحاد حق‌طلب و آزادیخواه جامعه جهانی بدل شده و با شکست‌های پی درپی اسرائیل غاصب در سراشیبی سقوط و ورطه انحطاط قرار گرفته و محور مقاومت و بیداری در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق و سایر بلاد در برابر توطئه‌های شوم در برخی کشورهای اسلامی را چشم‌اندازی امیدبخش، پیروز واقعی صحنه رویارویی جبهه حق و کفر می‌داند.

 حاجتی اضافه کرد: در این راستا از همه فرهنگیان، دانش آموزان و آحاد مختلف مردم شریف گیلان دعوت می‌شود تا همگام و همصدا با سایر مسلمانان غریو رهایی و آزادی قدس شریف و شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده و در صفوفی متحد و یکپارچه در جمعه آخر رمضان‌المبارک و در عرصه هنرنمایی ماه عبودیت و بندگی، برائت خود را از کفار و مشرکین و طاغوتیان اعلام کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد