صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت ادارات گیلان از مردم برای شرکت پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس

ادارات، نهادها و شخصیت‌های برجسته گیلان و … با صدور بیانیه‌هایی جداگانه جنایات اخیر در غزه را محکوم کرده و مردم استان را برای شرکت در مراسم روز قدس دعوت کردند. در بخشی از بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به مناسبت روز قدس، آمده است: روز قدس میراث جاودانه معمار کبیر انقلاب اسلامی […]

کد خبر : 10841 | 3:27 ب.ظ | ۱ مرداد , ۱۳۹۳

قدس16

ادارات، نهادها و شخصیت‌های برجسته گیلان و … با صدور بیانیه‌هایی جداگانه جنایات اخیر در غزه را محکوم کرده و مردم استان را برای شرکت در مراسم روز قدس دعوت کردند.

در بخشی از بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به مناسبت روز قدس، آمده است: روز قدس میراث جاودانه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) به عنوان نمونه بارز عدالت خواهی و فریاد مرگ بر استکبار‌‌ همان روزی است که ریشه در شعور انسانی و مذهبی مردم آزادی خواه دنیا خصوصا ایران اسلامی دارد. فجایع هفته‌های اخیر رژیم غاصب صهیونسیم در نواز غزه و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطین، مسلمین روزه دار جهان را بر آن می‌دارد که باردیگر در روز قدس این فریاد را به گوش جهانیان برسانند.

 مجموعه مدیران و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن همدردی و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در غزه، جنایات ددمنشانه رژیم جنایتکار و منفور صهیونیستی را محکوم کرده و در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن دعوت عمومی از آحاد مردم به ویژه اصحاب رسانه، فرهنگ، هنر و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان جهت حضور در این راهپیمایی باشکوه و همگام با ملت فهیم ایران، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسراییل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه از سوی فلسطینان و یارانشان این رژیم منفور سرنگون خواهد شد.

*****
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت‌های ضد بشری رژیم غاصب صهیونیسم، حضور همه جانبه خود را در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس اعلام کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است:

قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است، قدس سرزمین انبیاء و اولیای خداست که با توطئه استکبار جهانی و تزویر سران برخی کشورهای عربی به قتلگاه مظلوم فلسطینی مبدل شده است.

 بار دیگر در آستانه روز جهانی قدس، باز هم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز مرگ صهیونیست غاصب فرا می‌رسد و بار دیگر آسایش و خواب راحت از استکبار جهانی سلب خواهد شد. صهیونیست غاصب باید بداند که امت اسلامی بویژه مردم شریف و انقلابی ایران، همواره از حقوق ملت فلسطین حمایت کرده و این راه تا زمان از بین رفتن آن ادامه خواهد یافت و بنا به فرموده معمار بزرگ انقلاب، امام(ره) که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان « روز جهانی قدس » نامید، تمام معادلات استکبار جهانی را بهم ریخت و موجب انسجام و بیداری هر چه بیشتر مسلمین جهان و خشم استکبار جهانی و فرزندان نا مشروع آن شد.

 ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ضمن محکوم کردن جنایات اخیر صهیونیست اشغالگر در نوار غزه و بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای( مدظله العالی) و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم که در روز جهانی قدس همگام و دوش به دوش دیگر اقشار مردم همیشه در صحنه استان گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهیم کرد تا مشت محکمی را بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، بکوبیم.

  *****

به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و نامگذاری این روز به نام  “قدس” کارکنان بهزیستی گیلان در سطح استان همراه و همگام با سایر مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت و خشم خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس ابراز و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

 کارکنان بهزیستی گیلان روز قدس سال جاری را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته دانسته زیرا حملات و جنایات وحشیانه رژیم نژاد پرست اسرائیل به مردم بی‌دفاع غزه در ماه مبارک رمضان در ایام اخیر و به خاک و خون کشیدن آنان را جزئی از اهداف شوم استکبار جهانی برای محدود کردن اسلام و مسلمین می‌دانند.

 *****

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه، حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را ضربه سنگینی بر حیات و بقاء این رژیم دانست. در این بیانیه آمده است: آینده جهان از آن مستضعفان است و این وعده محتوم خداست و آنان که دل از غیرخدا بریده‌اند و به مرتبه آزادگی از بند شیطان درون و برون رسیده‌اند، می‌دانند که وصول به این آینده جز با رمز پایداری و مقاومت میسر نخواهد شد، از این رو به تدبیر و غایت‌اندیشی بزرگ مرد جاودانه عالم، حضرت امام خمینی (ره)، روز قدس وعده‌گاهی برای احیای روح امید و مقاومت در کالبد ملت‌های ستمدیده اعلام شد. روز قدس امسال صدها شهید و هزاران زخمی فلسطینی به استقبال روز قدس رفتند تا این روز را به روز ریشه کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی در افکار آزادیخواهان جهان تبدیل کنند.

 روز جهانی قدس امسال در حالی برگزار می‌شود که چنگال خونین رژیم صهیونیستی گلوی ملت قهرمان فلسطین را در غزه با بمب‌های سمی سخت می‌فشرد و هر روز تعداد زیادی از فرزندان سرزمین مقاومت (غزه ) را به خاک و خون می کشند. امروز اشغالگران قدس و فلسطین نیز طعم تلخ آوارگی و نا امنی ناشی از تجاوزگری صهیونیست ها را می چشند و تاوان سنگین تجاوزات دد منشانه خود را باید بپردازند.

 برپایی راهپیمایی روز قدس امسال پیام مهمی در بر دارد و آن رساندن صدای مظلومیت مردم غزه به گوش جهانیان و اثبات این نکته است که بیت المقدس و مسجدالاقصی متعلق به همه ی مسلمانان جهان می باشد. برگزاری این راهپیمایی به همه مسلمین جهان ثابت خواهد کرد که با اتحاد و همدلی و کمک به مردم مظلوم غزه قدس هم آزاد خواهد شد.

 ما کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در آستانه روز جهانی قدس ضمن محکوم کردن جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان، یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‎های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت و با مشت‌های گره کرده شعار”مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل ” سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می‌کنیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد