صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شرکت پرشور کودکان گیلانی برای حمایت از کودکان غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس

اعضای مراکز همراه مربیان و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به حمایت از کودکان غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند. اعضای 31 مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به همراه مربیان و کارکنان اداره کل در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان با عنایت به […]

کد خبر : 10843 | 3:30 ب.ظ | ۱ مرداد , ۱۳۹۳

کودکان15

اعضای مراکز همراه مربیان و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به حمایت از کودکان غزه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

اعضای 31 مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان به همراه مربیان و کارکنان اداره کل در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان با عنایت به منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند:” روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است،” در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند تا به پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان و کودکان بی‌دفاع غزه حمایت کنند.

 مربیان کانون این روز بزرگ را در قالب فعالیت‌های معرفی ایام، معرفی کتاب، احادیث دینی، بحث و گفتگو، نقاشی، ادبی و دیگر فعالیت‌ها برای کودکان و نوجوانان عضو مراکز فرهنگی هنری تشریح کرده و از آنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و روز وحدت مسلمانان دعوت می‌کنند.

 اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان با برپایی نمایشگاه نقاشی اعضای مراکز فرهنگی هنری در میدان مصلی رشت با موضوع روز جهانی قدس و اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی و اسلامی و مسابقه نقاشی با عنوان ” من و بچه های قدس “در 31 مرکز فرهنگی هنری این روز را گرامی می‌دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد