صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت روز جهانی قدس: أن تقوموا لِلّه مثنی و فردی در سایه غفلت جهانیان، عده ای کوردل که بویی از انسانیت نبرده اند و خوی وحشی گری در آن ها موج می زند، بار دیگر به کرامت و روح انسانی توهین کرده و ذات حیوانی خود را […]

کد خبر : 10845 | 5:08 ب.ظ | ۱ مرداد , ۱۳۹۳

دانش آموزی11

بیانیه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسبت روز جهانی قدس:

أن تقوموا لِلّه مثنی و فردی

در سایه غفلت جهانیان، عده ای کوردل که بویی از انسانیت نبرده اند و خوی وحشی گری در آن ها موج می زند، بار دیگر به کرامت و روح انسانی توهین کرده و ذات حیوانی خود را در معرض تماشای همه جهان قرار دادند.

خون ریزانی که، طبق عادت  ظالمانه شان، باردیگر مسلمانان مظلوم و بی دفاع فلسطین را نشانه گرفته و ذلیلانه سعی در نشان دادن حقارت خود دارند.

دل های پر از بغض و کینه آنها مصداق ” فهی کالحجارة أو أشدّ قسوه” قرآن کریم است که به هیچ صراطی مستقیم نیست و تنها با جنگ و خون ریزی آرام می شود. موجوداتی که آرامش و نظم نوین جهانی شان در گرو بی پناهی عده ای بی گناه و به راه افتادن جوی خون در سرزمین های بر هم زننده آرامششان است.

ما اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان که از دست این غاصبان و قاتلان دل خون و خشمگین هستیم، ضمن محکوم کردن سکوت مجامع بین المللی و حمایت از مقاومت مردم صبور فلسطین به برادران و خواهران مسلمانمان در فلسطین و تمامی جهانیان اعلام می داریم که به وعده الهی ایمان راسخ داریم و می دانیم که با مقاومت و صبر، پیروزی و یاری خداوند در انتظار ماست، چرا  که قول خداوند، قول حق است.

و اما بار دیگر به دشمنان اسلام و انسانیت، گوشزد می کنیم ما پیرو علی(ع) هستیم و منتظر خیبری دیگر تا دژ پوشالی تان را نابود کنیم. ما از نسل همان هایی هستیم که 36 سال با مقاومت سرخ شان  تمام استراتژی و افکار شیطانی تان را باطل کردند و گوش به فرمان و چشم به اشاره رهبرمان دوخته ایم تا در بزنگاه تاریخ ثابت کنیم  که در اطاعت از ولی امرمان، کم از پدرانمان نداریم.

بار دیگر به صحنه می‏ آییم، تا صفوف معترضان ظلم، پر رنگ‏تر شود.

به صحنه می‏ آییم تا باطل، بیداری اصحاب حقیقت را واضح ‏تر به نظاره بنشیند.

به صحنه می‏ آییم تا بغض ترک‏ خورده فلسطین را به التیامی حماسی نشانده باشیم.

و إن تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم ……

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

جنبش دانش آموزی






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد