صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه اتاق اصناف گیلان به مناسبت روز جهانی قدس

اتاق اصناف مرکز استان گیلان با صدور بیانیه‎‌ای ضمن محکوم کردم کشتار مردم نوار غزه از اصناف این استان خواست تا در راهپیمایی روز قدس حضور پر شور داشته باشند. در متن این بیانه آمده است:  به دنبال کشتار مردم مظلوم نوار غزه توسط رژیم خونخوار و اشغالگر اسرائیل، اتاق اصناف مرکز استان گیلان بیانیه‌ای […]

کد خبر : 10850 | 8:30 ق.ظ | ۲ مرداد , ۱۳۹۳

اصناف18

اتاق اصناف مرکز استان گیلان با صدور بیانیهای ضمن محکوم کردم کشتار مردم نوار غزه از اصناف این استان خواست تا در راهپیمایی روز قدس حضور پر شور داشته باشند.

در متن این بیانه آمده است:  به دنبال کشتار مردم مظلوم نوار غزه توسط رژیم خونخوار و اشغالگر اسرائیل، اتاق اصناف مرکز استان گیلان بیانیه‌ای صادر نموده که ضمن محکوم نمودن این نسل کشی بی رحمانه از جامعه جهانی می‌خواهد اقدامات بازدارنده را در خصوص توقف کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع نوار غزه اعمال دارند و در این روزها که امت اسلامی به روزه و نماز استعانت ورزیده است بار دیگر دست ناپاک استکبار جهانی مردم مظلوم غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داد. این وحشی‌گری نه تنها توسط سردمداران حقوق بشر محکوم نشده است بلکه کشتار بی رحمانه کودکان، زنان و مردان بی‌دفاع و مظلوم غزه توسط رژیم وحشی صهیونیستی در ماه میهمانی الهی از یک سو مورد حمایت آمریکا و هم پیمانان غربی‌اش این و اقعیت تلخ حقیقت تاریخ خونبار سرزمین مظلوم فلسطین و مردمان رنج گشیده آن را به نمایش گذاشته است.

غزه امروز مظلوم تر از همیشه فجیع‌ترین ستم‌ها را تحمل می‌کند.

آیا بیش از نیم قرن مقاومت کافی نیست تا رژیم سفاک صهیونیستی دریابد که ملت مظلوم فلسطین هرگز او را به رسمیت نخواهد شناخت و از مبارزه دست بر نخواهد داشت؟

اتاق اصناف مرکز استان از آحاد مردم ایران اسلامی علی الخصوص از کلیه بازاریان و اصناف شریف شهرستان رشت که همیشه در سنگر حق طلبی و دفاع از مظلومین و ستمدیدگان بوده‌اند، دعوت می‌نماید تا ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با لبیک به ندای امام راحل و رهبری عظیم الشأن مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل و سردمداران خونخوار جهانی بکوبد و به دفاع از مردم مظلوم و رنج کشیده فلسطین برخیزند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد