صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






قهرمانان ورزش گیلان در روز قدس حضور پرشور خواهند داشت

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: قهرمانان رشته های ورزشی و پیشکسوتان هیئت ها به عنوان الگوی جوانان با حضور پرشور خود در روز جهانی قدس روند استکبار ستیزی را در جامعه اسلامی سرعت خواهند بخشید.  حسن بالو در جمع ورزشکاران  استان با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: هیئت های ورزشی و […]

کد خبر : 10857 | 10:01 ق.ظ | ۲ مرداد , ۱۳۹۳

قدس17

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: قهرمانان رشته های ورزشی و پیشکسوتان هیئت ها به عنوان الگوی جوانان با حضور پرشور خود در روز جهانی قدس روند استکبار ستیزی را در جامعه اسلامی سرعت خواهند بخشید.

 حسن بالو در جمع ورزشکاران  استان با گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: هیئت های ورزشی و ورزشکاران غیور گیلان با حضوری پرشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس راس ساعت 10 و 30 دقیقه صبح جمعه در مقابل ورزشگاه عضدی تجمع خواهند کرد .

وی همدردی و حمایت جامعه اسلامی در محکوم کردن تحرکات شنیع صهیونیست های جنایتکار  را ضروری دانست و از هم آوایی پرشور گروه های موتورسوار، دوچرخه سوار، اسکیت سوار و نیز صدها رزمی کار رشته های کاراته، تکواندو وکانگ فو خبر داد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه همگرایی جامعه ورزش در این راهپیمایی به یقین بر عظمت و شکوه عدالت خواهی جوامع اسلامی خواهد افزود، ادامه داد: این اداره کل جنایت های اخیر صهیونیست ها درغزه و به خاک وخون کشیدن هزاران مسلمان روزه دار را محکوم می کنند.

وی با دعوت از حضور گسترده آحاد جامعه در راهپیمایی روز جهانی قدس خواستار  مشارکت بی نظیر جوانان غیرتمند گیلان زمین در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز با بیان اینکه سطح فرهنگی در میان ملت های مسلمان و به ویژه مردم ایران اسلامی بیش از پیش  اعتلا می یابد، گفت: این تعالی اکنون به اندازه ای است که مردم با آگاهی کامل از اوضاع سیاسی و اجتماعی حاکم بر تفکرات استکبار و صهیونیسم، هر ساله با شور و شعوری وصف ناپذیر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می کنند.

سید اسماعیل پاداش ستوده اظهار نفرت ومقاومت در برابر زیاده خواهی های دول استکباری را از اهداف و آرمان های زوال ناپذیر حکومت جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: جامعه ورزش گیلان راس ساعت 10 و 30 دقیقه روز جمعه از مقابل ورزشگاه عضدی حرکت پرخروش خود را در محکومیت جنایات اخیر  صهیونیست ها آغاز خواهد کرد .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد