صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






چشم جهانیان در روز جهانی قدس امسال نیز به ایرانیان ظلم ستیز دوخته شده است

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در بیانیه ای مشترک بمناسبت روز جهانی قدس گفته اند: چشم جهانیان در روز قدس امسال نیز به ایرانیان عدالت خواه و ظلم ستیز دوخته شده است. آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی در این پیام مشترک آورده اند: در آستانه روز جهانی قدس ، ملت مظلوم و […]

کد خبر : 10870 | 3:56 ب.ظ | ۲ مرداد , ۱۳۹۳

مشترک19

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در بیانیه ای مشترک بمناسبت روز جهانی قدس گفته اند: چشم جهانیان در روز قدس امسال نیز به ایرانیان عدالت خواه و ظلم ستیز دوخته شده است.

آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی در این پیام مشترک آورده اند: در آستانه روز جهانی قدس ، ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین بویژه غزه بر اثر قساوت های رژیم سفاک صهیونیستی، رمضان خونین دیگری را پشت سرمی گذارند.

در این بیانیه اضافه شده: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس را با تدبیر خردمندانه و الهی خویش به یادگار گذاشت تا در سکوت مجامع جهانی و سران کشورهای وابسته عربی، ندای مظلومیت کودکان، زنان و مردم بی دفاع فلسطین به گوش همگان بویژه مسلمانان غیور و مردم آزادیخواه جهان برسد.

در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار گیلان تاکید شده: امسال نیز چشم جهانیان به ایرانیان عدالت خواه و ظلم ستیز دوخته شده تا نظاره گر وحدت و همبستگی آنان برای حمایت از برادران و خواهران خود در قبله نخست مسلمین باشند.

در این بیانیه افزوده شده: بی شک اعلام انزجار از خوی تجاوزگری و جنایات جنگی اسرائیل و همپیمانان غربی اش بویژه آمریکا که از گروه های خون ریز و تروریستی در عراق و سوریه حمایت می کنند و باعث به خاک و خون کشیده شدن مسلمانان در این کشورها نیز شده اند، در تقویت مبارزه با اشتغالگران قدس و دلگرمی نیروهای مقاومت مؤثر خواهد بود.

آیت الله زین العابدین قربانی، محمدعلی نجفی در خاتمه این بیانیه؛ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه الهی، از مردم ولایتمدار گیلان دعوت کرده اند ضمن تجدید عهد با آرمان های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب ، همراه و همگام با همه ملت شریف ایران ، در راهپیمایی روز قدس پیش رو با حضور پرشور و حماسی شرکت کنند و آزادی فلسطین را فریاد زنند؛ وعده ی ما راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس …






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد