صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فراخوان دانش آموزان گیلان برای شرکت در مسابقه عکس روز جهانی قدس

دانش آموزان استان گیلان برای شرکت در مسابقه عکس از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و ساخت آدمک سران استکبار فراخوان شدند. معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: به مناسبت روز جهانی قدس مسابقه عکس از حضور مردم در راهپیمایی و ساخت آدمک سران استکبار ویژه دانش […]

کد خبر : 10875 | 4:02 ب.ظ | ۲ مرداد , ۱۳۹۳

سیده حمیرا ذکی پور

دانش آموزان استان گیلان برای شرکت در مسابقه عکس از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و ساخت آدمک سران استکبار فراخوان شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: به مناسبت روز جهانی قدس مسابقه عکس از حضور مردم در راهپیمایی و ساخت آدمک سران استکبار ویژه دانش آموزان گیلان برگزار و جوایزی به صاحبان بهترین عکس و ساخت آدمک اهدا خواهد شد.

ˈسیده حمیرا ذکی پورˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: فراخوان شرکت فرهنگیان در ارایه مقاله با موضوع فلسطین از دیگر برنامه ها به مناسبت روز جهانی قدس است.

وی اظهار داشت: دانش آموزان با لباس فرم و فرهنگیان استان گیلان فردا همگام با سایر هموطنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور خواهند داشت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: قبل از راهپیمایی روز جهانی قدس ، فرهنگیان در میدان فرهنگ حرکتی اعتراض آمیز در رابطه با کشتار بی دفاع مردم غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهند داشت.

وی بیان داشت: طوماری تهیه شده که تاکنون به امضاء سه هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان گیلان رسیده که در روز جهانی قدس به امضاء بقیه فرهنگیان و دانش آموزان شرکت کننده در راهپیمایی این روز خواهد رسید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ادامه داد: ویژه نامه ای با موضوع مطالب در رابطه با روز جهانی قدس تهیه شده که فردا بین مردم شرکت کننده در راهپیمایی این روز توزیع می شود.

بیش از 380 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد